11 de marzo de 2014

La conseyería propón a los sindicatos un nuevu alcuerdu d'interinos. La propuesta yá plantega n'introducción el cambéu fundamental utilizando distintos argumentos arumaos. La novedá fundamental ta en que la convocatoria d'oposiciones determina una nueva llista, una nueva ordenación según un baremu radicalmente distintu.
  • La esperiencia mengua a la so mínima espresión al llevalo a 1 puntu per añu trabayáu.
  • El bloque II mengua yá que se venceya al bloque de formación académica de la oposición que cambia col nuevu sistema d'ingresu (antes yera formación académica y continua). Los cursos de formación de 100 hores nos que la xente invirtió tiempu y dineru (los de ANPE Albacete) yá nun se valoren (sacantes pasen al bloque III). Los 10 puntos que munchos y munches tenía van amenorgar a 2 na mayor parte de los casos (los del espediente pol multiplicador)
  • El bloque III depende de la convocatoria d'oposición. Puede ser que metan tola formación (nesi casu de xuru la mayoría tenga más méritos de los necesarios) o que lo acuten pa publicaciones y otros méritos pocu frecuentes (como asocedió na primer propuesta de convocatoria de fai 6 años).
  • El Bloque IV (nota d'oposición) pasa a ser el determinante. Asígnase-y un máximu de 50 punto pero nun puede apurrise la nota de procesos selectivos fechos cola transitoria (2006-2011) nin anteriores al 2000. Amás esíxese un mínimu de 4 puntos na primer fase pa puntuar.
Caún y caúna va echar les sos cuentes pero la resultancia paez claro. Na última oposición con fases eliminatories más de la metá de el opositores tuvieron menos de 4 puntos. Con esta normativa nun puntúen nel bloque IV. Los 70, 80, 90 puntos de dalgunos se puén tresformar d'un día pa otru en 20 (por casu bloque II = 2 puntos, Bloque III = 10 y 8 años d'esperiencia) y pasar de trabayar con vacante al paru nesi mesmu día.

Siguiendo'l cercu del gobiernu del PP en Madrid usen la demagoxa de la nota d'oposición pa introducir la rotación. Güei trabayo yo, mañana trabayes tu porque neso tresforma la selección el nuevu baremu. Ye un sistema fechu a midida d'un determináu perfil: el que dedica tol so tiempu a la preparación d'oposiciones si depués, amás, ye favorecíu pol azar (qu'agora pasaría a xugar un papel fundamental). El que güei ta nesa situación mañana puede tar fácilmente na contraria. D'esta manera aforren dineru porque contraten docentes ensin esperiencia en sustitución de los actuales con trienios y sesenios. Per cada profesor d'antigüedá media 12 años sustituyíu por un docente ensin esperiencia la Conseyería aforraría una media de 300 €.

Finalmente la propuesta d'alcuerdu nun consolida nengún derechu. Por casu, la prórroga del branu nun s'alza a la categoría de derechu y siguiría siendo prerrogativa de la Conseyería'l concedela o non.

El PSOE relluma de nuevu. La mesma política que la derecha. Nun podemos dexar que se salgan cola suya, tenemos que pelear por echar abaxo esta propuesta y avanzar en derechos. Consolidar la prórroga del branu y desixir la creación de places, empezando pol caltenimientu d'aquelles que se tán amortizando aprovechando les xubilaciones. Crear empléu pa caltener l'esistente y crear nueves places p'ameyorar oxetivamente la calidá de la enseñanza pública y algamar a dar una verdadera oportunidá a los que güei aspiren a aportar a un puestu de trabayu na enseñanza.

LA CONSEJERA PREPARA UN ATAQUE AL EMPLEO INTERINO. ¡NO A LA PROPUESTA DE ACUERDO DE INTERINIDADES!
La consejería propone a los sindicatos un nuevo acuerdo de interinos. La propuesta ya plantea en introducción el cambio fundamental utilizando diferentes argumentos perfumados. La novedad fundamental está en que la convocatoria de oposiciones determina una nueva lista, una nueva ordenación según un baremo radicalmente diferente.
  • La experiencia se reduce a su mínima expresión al llevarlo a 1 punto por año trabajado.
  • El bloque II se reduce ya que se vincula al bloque de formación académica de la oposición que cambia con el nuevo sistema de ingreso (antes era formación académica y continua). Los cursos de formación de 100 horas en los que la gente invirtió tiempo y dinero (los de ANPE Albacete) ya no se valoran (salvo que pasen al bloque III). Los 10 puntos que muchos y muchas tenía se reducirán a 2 en la mayor parte de los casos (los del expediente por el multiplicador)
  • El bloque III depende de la convocatoria de oposición. Puede ser que metan toda la formación (en ese caso seguramente la mayoría tenga más méritos de los necesarios) o que lo reserven para publicaciones y otros méritos poco frecuentes (como sucedió en la primera propuesta de convocatoria de hace 6 años).
  • El Bloque IV (nota de oposición) pasa a ser el determinante. Se le asigna un máximo de 50 puntos pero no se puede aportar la nota de procesos selectivos hechos con la transitoria (2006-2011) ni anteriores al 2000. Además se exige un mínimo de 4 puntos en la primera fase para puntuar.
Cada uno y cada una echará sus cuentas pero el resultado parece claro. En la última oposición con fases eliminatorias más de la mitad de los opositores tuvieron menos de 4 puntos. Con esta normativa no puntúan en el bloque IV. Los 70, 80, 90 puntos de algunos se pueden transformar de un día para otro en 20 (por ejemplo bloque II = 2 puntos, Bloque III = 10 y 8 años de experiencia) y pasar de trabajar con vacante al paro en ese mismo día.

Siguiendo la estela del gobierno del PP en Madrid usan la demagogia de la nota de oposición para introducir la rotación. Hoy trabajo yo, mañana trabajas tú porque en eso transforma la selección el nuevo baremo. Es un sistema hecho a medida de un determinado perfil: el que dedica todo su tiempo a la preparación de oposiciones si luego, además, es favorecido por el azar (que ahora pasaría a jugar un papel fundamental). El que hoy está en esa situación mañana puede estar fácilmente en la contraria. De esta manera ahorran dinero porque contratan docentes sin experiencia en sustitución de los actuales con trienios y sexenios. Por cada profesor de antigüedad media 12 años sustituido por un docente sin experiencia la Consejería se ahorraría una media de 300 €.

Finalmente la propuesta de acuerdo no consolida ningún derecho. Por ejemplo, la prórroga del verano no se eleva a la categoría de derecho y continuaría siendo prerrogativa de la Consejería el concederla o no.

El PSOE se luce de nuevo. La misma política que la derecha. No podemos dejar que se salgan con la suya, tenemos que pelear por echar atrás esta propuesta y avanzar en derechos. Consolidar la prórroga del verano y exigir la creación de plazas, empezando por el mantenimiento de aquellas que se están amortizando aprovechando las jubilaciones. Crear empleo para mantener el existente y crear nuevas plazas para mejorar objetivamente la calidad de la enseñanza pública y poder dar una verdadera oportunidad a los que hoy aspiran a acceder a un puesto de trabajo en la enseñanza.
Descargar comunicado

0 comentarios :

Publicar un comentario