4 de marzo de 2014

Dende #csieducacion apostamos pola insumisión y oxeción a la LOMCE. 
Pa entamar, vamos dexavos esti modelu de resolvimientu de refuga de LA FACULTÁ DE SELECCIÓN DEL PROFESORÁU pol DIRECTOR ó DIRECTORA d'un centru, pa que lu podais presentar, discutir y aprobar nos claustros y espardelu perhí. Diz asina:

L'artículu setenta y siete de la LOMCE establez:
Acciones destinaes a fomentar la calidá de los centros docentes.
4. Pa la realización de les acciones de calidá, el director del centru va disponer d'autonomía p'adaptar, mientres el períodu de realización d'estes acciones, los recursos humanos a les necesidaes derivaes de los mesmos. Les decisiones del director tendrán d'encontase nos principios de méritu y capacidá y tendrán de ser autorizaes pola Alministración educativa correspondiente, que se va encargar de que se cumpla la normativa aplicable en materia de recursos humanos. La xestión de los recursos humanos va ser oxetu d'evaluación específica na rindición de cuentes. El director va disponer de les siguientes facultaes:

a) Establecer requisitos y méritos específicos pa los puestos ufiertaos de personal funcionario docente, según pa la ocupación de puestos n'interinidá.

b) Refugar, al traviés d'acción motivada, la incorporación a puestos n'interinidá de personal docente procedente de les llistes centralizaes. Esta decisión tendrá de ser refrendada pola Alministración educativa correspondiente.

c) Cuando'l puestu s'atope vacante, ensin tar cubiertu de manera definitiva por funcionariu de carrera docente, y esista financiamientu afayadizu y suficiente, proponer, de forma motivada, la prórroga na comisión de servicios del funcionariu de carrera docente que viniera ocupando'l puestu de forma provisional o, nel so casu, el nomamientu de nuevu nel mesmu puestu del funcionariu interín docente que lu venía desempeñando, cuando, en dambos supuestos, trabayando nos proyectos de calidá, seyan necesarios pa la continuidá de los mesmos. En tou casu, na propuesta tendrá de quedar debidamente xustificada la evaluación positiva del funcionariu nel desenvolvimientu de la so actividá dientro del correspondiente proyectu de calidá, asina como la procedencia ya importancia de la so continuidá nel puestu que venía desenvolviendo dientro del proyectu p'asegurar la calidá y la consecución d'oxetivos.
El Claustru de………….en xunta ordinaria celebrada'l día……solicita de la directora/or del centru, el compromisu d'arrenunciu a exercitar la capacidá que la LOMCE otorga a directores d'escoyer al profesoráu del centru y en consecuencia nun llevar a la práctica les facultaes que l'artículu 77.4 pon a la so disposición.

En…………. a……………………………….de 2014

Enllaz pa baxalu:  
Modelu resolución escontra la facultad de selección del profesoráu pol direcotor
Enllaz en Castellán:  

Modelo resolución contra la facultad de selección del profesorado por el director
 
Amás, hai un documentu perinteresante de SUATEA:
Equí vos dexamos el link pa que-y echeis una gueyada y lu incorporeis al debate na fastera correspondeinte.

Tamién vos dexamos el link al grupu de facebook: OXETORES A LA LOMCE 
Pa poder siguir, participar y compartir tola actualidá ya información al rodiu'l tema.

La resolución en castellán:
RECHAZO A LA FACULTAD DE SELECCIÓN DEL PROFESORADO POR EL DIRECTOR O DIRECTORA DE UN CENTRO.

El artículo setenta y siete de la LOMCE establece:  
Acciones destinadas a fomentar la calidad de los centros docentes.
4. Para la realización de las acciones de calidad, el director del centro dispondrá de autonomía para adaptar, durante el período de realización de estas acciones, los recursos humanos a las necesidades derivadas de los mismos. Las decisiones del director deberán fundamentarse en los principios de mérito y capacidad deberán ser autorizadas por la Administración educativa correspondiente, que se encargará de que se cumpla laçnormativa aplicable en materia de recursos humanos. La gestión de los recursos humanos será objeto de evaluación específica en la rendición de cuentas. El director dispondrá de las siguientes facultades:

a) Establecer requisitos y méritos específicos para los puestos ofertados de personal funcionario docente, así como para la ocupación de puestos en interinidad.

b) Rechazar, mediante decisión motivada, la incorporación a puestos en interinidad de personal docente procedente de las listas centralizadas. Esta decisión deberá ser refrendada por la Administración educativa correspondiente.

c) Cuando el puesto se encuentre vacante, sin estar cubierto de manera definitiva por funcionario de carrera docente, y exista financiación adecuada y suficiente, proponer, de forma motivada, la prórroga en la comisión de servicios del funcionario de carrera docente que hubiera venido ocupando el puesto de forma provisional o, en su caso, el nombramiento de nuevo en el mismo puesto del funcionario interino docente que lo venía desempeñando, cuando, en ambos supuestos, habiendo trabajado en los proyectos de calidad, sean necesarios para la continuidad de los mismos. En todo caso, en la propuesta deberá quedar debidamente justificada la evaluación positiva del funcionario en el desarrollo de su actividad dentro del correspondiente proyecto de calidad, así como la procedencia e importancia de su continuidad en el puesto que venía desarrollando dentro del proyecto para asegurar la calidad y la consecución de objetivos.

El Claustro de .................en reunión ordinaria celbrada el día........solicita de la directora del centro, el compromiso de renuncia a ejercitar la capacidad que la LOMCE otorga a directores y directoras de seleccionar al profesorado del centro y en consecuencia no llevar a la práctica las facultades que el artículo 77.4 pone a su disposición.

En…………. a……………………………….de 2014

0 comentarios :

Publicar un comentario