19 de marzo de 2014


Concentración xueves 20 a les 18:00 hores 
Ente la Xunta Xeneral del Principáu, Uviéu

A nivel xeneral l'alcuerdu modifícase bien pocu, sigue siendo una tomadura de pelo pal colectivu interín. Los mínimos cambios que se realicen son les citaes de siguío qu'en nengún momentu aseguren una estabilidá llaboral al colectivu interín, al contrariu aumenten entá más la so precariedá si quepe.
  • La esperiencia docente pasaría a cuntar un 35% de nota, esto ye, siguen ensin valorar la esperiencia docente pa les llistes d'interinos ya interines que tendría de ser lo fundamental. El principal cambéu qu'inclúin a parte del porcentaxe ye que la esperiencia va puntuar más en función de los años d'antigüedá, quedando de la siguiente manera nos centros públicos trabayando na especialidá pola que te presentes:
- 1 puntu per cada añu d'esperiencia entendida ente'l primer añu trabayáu hasta los 10.
- 2 puntos per cada añu d'esperiencia entendida ente los 11 años de trabayu y los 20.
- 3 puntos por cada añu d'esperiencia entendida ente los 21 años d'equí p'arriba.

Pretenden contentanos con esti sistema proporcional pa tapar la verdadera cuestión, que ye que sigue cuntando menos la esperiencia docente pa la ellaboración de llistes d'interinidá que la nota d'oposición. Sigue cuntando pa la mayor parte d'interinos ya interines 1 puntu per añu trabayáu cuando enantes yeren 5,555 puntos per añu.
  • L'apartáu II quedó como anunciáramos enantes, esto ye que yá nun se van tener en cuenta los cursos de formación (colos que AMPE faía caxa). Los 10 puntos que munches persones habíen consiguíu van amenorgar a 2 na mayor parte de los casos
  • Incorpórase al apartáu III los cursos de formación antes mentaos más los certificaos d'idiomes del B2 y el C1 que tanto esfuerzu cuesta sacalos, amenorgándolos tamién a la so mínima espresión: máximu 10 puntos Asina lo qu'antes dividío nel bloque II y bloque III podría date 25 puntoos, agora va vese amenorgáu a 10.
  • Nel apartáu IV de la nota media, camúdase'l porcentaxe d'un 50 a un 45, quedando nel aire la posibilidá de meter la nota del periodu transitoriu. Caltiense la nota mínima d'un 4 na primer fase pa poder puntuar na llista nesti apartáu. Inclúyese amás, que les persones mayores de 55 años con 10 años d'esperiencia nun tengan que sacar un 4 mínimu na primer fase.
La so intención ye clara, estremar al colectivu interín polos sos intereses, yá lo intentaron nel primer borrador dividendu a la xente con esperiencia de la xente ensin esperiencia, agora suman una división más xente con muncha esperiencia engarrada cola que tien poco que de la mesma s'enfrenta cola que nun tien nada… Mientres nesta tesitura, siguen colándonos que la nota puntúe más, que te esixan una nota mínima d'un 4 pa puntuar y cola so campaña de desprestixu del colectivu interín que si enriba s'estrema tien menos fuerza pa esixir lo que ye so, la estabilidá llaboral.
  • A lo último, conténtennos colos puestos de mal desempeñu puntuando les fracciones d'un mes, ensin dicir que lleven yá munchos años intentando esaniciar munchos centros de mal desempeñu polo que bien pocos centros van ser los que realmente lleven esa puntuación.
Toes estes propuestes de meyora” como la LOMCE, son un engañu más que quieren imponenos a base de un decretazu al colectivu que sofita una gran parte de la educación pública y calidable que tanto defende'l PSOE y que de la mesma, tantos esfuerzos invierte por desaniciar esa calidá educativa, a base de retayos de plantiyes, amortizaciones de places, convocatories d'oposiciones risibles (qu'aplauden les propuestes del PP cola tasa de reposición del 10%) Un gobiernu que se declara en contra de la LOMCE y que lleva a cabu'l so modelu y funcionamientu en caúna de les sos propuestes.

POLA DIGNIDÁ DEL COLECTIVU INTERÍN ¡¡LLUCHA!! NUN SOMOS DOCENTES D'USAR Y TIRAR.
Descargar comunicáu












Versión en Castellán:
A nivel general el acuerdo se modifica bien poco, sigue siendo una tomadura de pelo para el colectivo interino. Las mínimas modificaciones que se realizan son las citadas a continuación que en ningún momento aseguran una estabilidad laboral al colectivo interino, al contrario aumentan aún más su precariedad si cabe.
  • La experiencia docente pasaría a contar un 35% de nota, es decir, siguen sin valorar la experiencia docente para las listas de interinos e interinas que debería ser lo fundamental. El principal cambio que incluyen a parte del porcentaje es que la experiencia va puntuar más en función de los años de antigüedad, quedando de la siguiente manera en los centros públicos trabajando en la especialidad por la que te presentas:
1 punto por cada año de experiencia comprendida entre el primer año trabajado hasta los 10.
- 2 puntos por cada año de experiencia comprendida entre los 11 años de trabajo y los 20.
- 3 puntos por cada de año de experiencia comprendida entre los 21 años en adelante.

Pretenden contentarnos con este sistema proporcional para tapar la verdadera cuestión, que es que sigue contando menos la experiencia docente para la elaboración de listas de interinidad que la nota de oposición. Sigue contando para la mayor parte de interinos e interinas 1 punto por año trabajado cuando anteriormente eran 5,555 puntos por año.
  • El apartado II quedó como habíamos anunciado anteriormente, es decir, ya no se tendrán en cuenta los cursos de formación (con los que AMPE hacía caja). Los 10 puntos que muchas personas habían conseguido se reducirán a 2 en la mayor parte de los casos
  • Se incorporan al apartado III los cursos de formación antes mencionados más los certificados de idiomas del B2 y el C1 que tanto esfuerzo cuesta sacarlos, reduciéndolos también a su mínima expresión: máximo 10 puntos Así lo que antes divido en el bloque II y bloque III podría darte 25 puntoos, ahora se verá reducido a 10.
  • En el apartado IV de la nota media, se cambia el porcentaje de un 50 a un 45, quedando en el aire la posibilidad de meter la nota del periodo transitorio. Se mantiene la nota mínima de un 4 en la primera fase para poder puntuar en la lista en este apartado. Se incluye además, que las personas mayores de 55 años con 10 años de experiencia no tengan que sacar un 4 mínimo en la primera fase.
Su intención es clara, dividir al colectivo interino por sus intereses, ya lo intentaron en el primer borrador dividendo a la gente con experiencia de la gente sin experiencia, ahora suman una división más gente con mucha experiencia enfrentada con la que tiene poca que a su vez se enfrenta con la que no tiene nada… Mientras en esta tesitura, nos siguen colando que la nota puntúe más, que te exijan una nota mínima de un 4 para puntuar y con su campaña de desprestigio del colectivo interino que si encima se divide tiene menos fuerza para exigir lo que es suyo, la estabilidad laboral. 
  • Por último, nos contentan con los puestos de difícil desempeño puntuando las fracciones de un mes, sin decir que llevan ya muchos años intentando eliminar muchos centros de difícil desempeño por lo que muy pocos centros serán los que realmente lleven esa puntuación.
Todas estas “propuestas de mejora” como la LOMCE, son un engaño más que nos quieren imponer a base de un decretazo al colectivo que sustenta una gran parte de la educación pública y de calidad que tanto defiende el PSOE y que a su vez, tantos esfuerzos invierte por eliminar esa calidad educativa, a base de recortes de plantillas, amortizaciones de plazas, convocatorias de oposiciones ridículas (que aplauden las propuestas del PP con la tasa de reposición del 10%) Un gobierno que se declara en contra de la LOMCE y que lleva a cabo su modelo y funcionamiento en cada una de sus propuestas.

POR LA DIGNIDAD DEL COLECTIVO INTERINO ¡¡LUCHA!! NOS SOMOS DOCENTES DE USAR Y TIRAR.

0 comentarios :

Publicar un comentario