8 de junio de 2012


Tres la convocatoria de fuelga pal personal docente pa los díes entendíos ente los díes 11 y 29 del presente mes l'asamblea realizada'l xueves 7 de xunu nel paséu del Náuticu de Xixón alcuerda treslladar la siguiente propuesta:

Emplazar a tol profesoráu asturianu, interín o de carrera, a aldericar n'asamblea y votar mientres los próximos díes el sofitu a dalguna de les siguientes propuestes:
  • Propuesta 1: Fuelga indefinida a partir del próximu xueves 14 de xunu. 
  • Propuesta 2: Fuelga d'un día pal próximu xueves 14 de xunu 
  • Propuesta 3: Fuelga alterna consistente en permanecer de fuelga los díes coincidentes coles sesiones d'evaluación 
Consideramos que'l momentu ye críticu, que los retayos educativos van afectar seriamente a la calidá del serviciu públicu educativu y que van poder tener de resultes el despidu de cientos de compañeros si finalmente'l nuevu gobiernu rexonal opta pela vía del amenorgamientu de los presupuestos asignaos a la enseñanza pública.

El colectivu docente nel so conxuntu y ensin faer distinción ente funcionariado interín y funcionariado de carrera tien de pronunciase sobre la conveniencia de plantegar midíes de presión más contundentes. Tenemos De decidir ente toos y toes qué ye lo que tamos dispuestos a faer pola defensa de los puestos de trabayu, les condiciones llaborales y el futuru de la enseñanza pública asturiana.

Les resultancies de la consulta van tresllase na ASAMBLEA XENERAL que se va a celebrar el MARTES 12 DE XUNU A LES 18:00 NEL IES DOÑA JIMENA DE XIXÓN.

Hai que faer tou lo posible por pulsiar l'ambiente xeneral y treslladalo para tomar de decisiones, el tiempu apremia y xugamos la última carta. Cada centru educativu tien de procurar unviar siquier una delegación que comunique les resultancies de la consulta del so centru.

Na asamblea alcordóse convocar a representantes de tolos sindicatos con implantación na enseñanza pública por que treslladen el so puntu de vista y por que recueyan el sentir xeneral del colectivu.

Más info: 

Versión castellanu
A LA ATENCIÓN DEL TODO EL PROFESORADO
Tras la convocatoria de huelga para el personal docente para los días comprendidos entre los días 11 y 29 del presente mes la asamblea realizada el jueves 7 de junio en el paseo del Náutico de Gijón acuerda trasladar la siguiente propuesta: 

Emplazar a todo el profesorado asturiano, interino o de carrera, a discutir en asamblea y votar durante los próximos días el apoyo a alguna de las siguientes propuestas: 
  • Propuesta 1: Huelga indefinida a partir del próximo jueves 14 de junio. 
  • Propuesta 2: Huelga de un día para el próximo jueves 14 de junio 
  • Propuesta 3: Huelga alterna consistente en permanecer de huelga los días coincidentes con las sesiones de evaluación 
Consideramos que el momento es crítico, que los recortes educativos afectarán seriamente a la calidad del servicio público educativo y que podrán tener como consecuencia el despido de cientos de compañeros si finalmente el nuevo gobierno regional opta por la vía de la reducción de los presupuestos asignados a la enseñanza pública. 

El colectivo docente en su conjunto y sin hacer distinción entre funcionariado interino y funcionariado de carrera debe pronunciarse sobre la conveniencia de plantear medidas de presión más contundentes. Debemos decidir entre todos y todas qué es lo que estamos dispuestos a hacer por la defensa de los puestos de trabajo, las condiciones laborales y el futuro de la enseñanza pública asturiana. 

Los resultados de la consulta se trasladarán a la ASAMBLEA GENERAL que se va a celebrar el MARTES 12 DE JUNIO A LAS 18:00 EN EL IES DOÑA JIMENA DE GIJÓN. 

Hay que hacer todo lo posible por pulsar el ambiente general y trasladarlo para la toma de decisiones, el tiempo apremia y nos jugamos la última carta. Cada centro educativo debe procurar enviar al menos una delegación que comunique los resultados de la consulta de su centro. 

En la asamblea se acordó convocar a representantes de todos los sindicatos con implantación en la enseñanza pública para que trasladen su punto de vista y para que recojan el sentir general del colectivo. 

Más info: 

1 comentario :

  1. ¿Esta asamblea quién la fizo? ¿¿¿¿La CSI???? Tuvi nesta asamblea y, que yo sepa, yera organizada pol movimientu "Marea asturverde". Nun entiendo entós porqué esti sindicatu ye voceru d'esi movimientu...

    ResponderEliminar