25 de junio de 2012

Estimáu compañeru, estimada compañera:

Trátase d'una concentración el Martes 26 de xunu, de magar les 11:45 h. de la mañana, ente les puertes del auditoriu d'Uviéu, por mor del aconceyamientu que la conseyera d'educación convocó cola dirección de los centros educativos asturianos y onde, de xuru, esplique'l so plan de retayos presupuestarios. La concentración va mantenese hasta que fine'l aconceyamientu y se conoza lo tratao nella.

Pidímoste que traigas la to camiseta vindicativa, al igual que lo pidimos a los directores y directoas.

Necesitamos tu participación pa siguir defendiendo la escuela pública y amosar que tamos toos y toes xuníos escontra los retayos educativos.

Un saludu y gracies pola to collaboración

Versión castellanu
CONCENTRACIÓN AUDITORIO OVIEDO (Martes 26, 11:45 h.)

Estimado compañero, estimada compañera:

Se trata de una concentración el Martes 26 de Junio, a partir de las 11:45 h. de la mañana, frente a las puertas del auditorio de Oviedo, con motivo de la reunión que la consejera de educación ha convocado con la dirección de los centros educativos asturianos y donde, probablemente explique su plan de recorte presupuestario. La concentración se mantendrá hasta que finalice la reunión y se conozca lo tratado en ella.

Te pedimos que traigas tu camiseta reivindicativa, al igual que se lo hemos pedido a directores y directoras.

Necesitamos tu participación para seguir defendiendo la escuela pública y demostrar que estamos todas y todos unidos en contra de los recortes educativos. 

Un saludo y gracias por tu colaboración.

0 comentarios :

Publicar un comentario