¿QUÉ PERMISOS DE CONCILIACIÓN DE LA VIDA PERSONAL, FAMILIAR Y LLABORAL ESISTEN? 
  • Por partu, adopción o acoyimientu, tanto preadoptivu como permanente o simple: 16 selmanes ininterrumpíes. Puede ampliase en dos semana más en casu de: discapacidá del menor, a partir del segundu fíu o en partu o acoyimientu múltiple. El permisu va distribuyir a opción de la funcionaria siempre que 6 selmanes sean darréu posteriores al partu. 

  • Por paternidá pola nacencia, acoyimientu o adopción d'un menor: va tener una duración de 15 díes, a disfrutar pol pá o l'otru proxenitor de magar la fecha de la nacencia, de la decisión alministrativa o xudicial d'acoyimientu o del resolvimientu xudicial pola que se constituya l'adopción. 

  • Por tar a l’atención o cuidu de fíu/a menor afectáu de cáncer o otra enfermedá grave: la/el funcionariu va tener derechu a una reducción de la xornada de trabayu de siquiera la metá de la duración d'aquella, percibiendo les retribuciones íntegres a lo más, hasta que'l menor cumpla los 18 años pa l’atención o cuidu demientres el tratamientu o un ingresu hospitalariu de llarga duración y tenga la necesidá del so cuidu directu, continuu y permanente. Reglamentariamente, van establecese les condiciones y supuestos nos qu'esti amenorgamientu de xornada podrá atropase en xornaes completes. Solo va reconocese esti derechu a unu de los proxenitores, adoptantes o atopadizos, según el art. 49 y del EBEP. 

  • Por ciruxía mayor ambulatoria (con torna pa casa'l mesmu día de la intervención) del cónyuge, lo mesmo que de un familiar dientro del primer grau de consanguinidá o afinidá, un día (ampliable a dos), que puede coincidir col día de la intervención o col posterior a la mesma. 

  • Pol tiempu indispensable pa l'asistencia a técniques de fecundación o reproducción asistida, que tengan de realizase dientro de la xornada de trabayu. 
  • Pol tiempu indispensable nel casu de padres y madres con menores o acoyíos con discapacidá, pa poder asistir a xuntes de coordinación del centru d'educación especial, onde reciban tratamientu o p'acompañalos si han de recibir sofitu adicional nel ámbitu sanitariu o social. 

  • Por allegar circunstancies escepcionalmente graves qu'afecten al funcionariu/a, los díes puramente necesarios, hasta un máximu de 5 díes enteros, previu informe de la Xefatura de Serviciu o órganu asimiláu. En tou casu, la concesión va quedar supeditada a que la causa tea debidamente xustificada y a que yá s'hayan acabao tolos díes de vacaciones y permisos a que pudiera tener derechu'l funcionariu solicitante.
¿QUÉ PERMISOS DE CONCILIACIÓN DE LA VIDA PERSONAL, FAMILIAR Y LABORAL EXISTEN?  
  • Por parto, adopción o acogimiento, tanto preadoptivo como permanente o simple: 16 semanas ininterrumpidas. Se puede ampliar en dos semanas más en caso de: discapacidad del menor, a partir del segundo hijo o en parto o acogimiento múltiple. El permiso se distribuirá a opción de la funcionaria siempre que 6 semanas sean inmediatamente posteriores al parto.

  • Por paternidad por el nacimiento, acogimiento o adopción de un menor: tendrá una duración de 15 días, a disfrutar por el padre o el otro progenitor a partir de la fecha del nacimiento, de la decisión administrativa o judicial de acogimiento o de la resolución judicial por la que se constituya la adopción. 

  • Por cuidado de hijo/a menor afectado de cáncer u otra enfermedad grave: El funcionario tendrá derecho a una reducción de la jornada de trabajo de al menos la mitad de la duración de aquella, percibiendo las retribuciones íntegras como máximo, hasta que el menor cumpla los 18 años para el cuidado durante el tratamiento o un ingreso hospitalario de larga duración y requiera la necesidad de su cuidado directo, continuo y permanente. Reglamentariamente, se establecerán las condiciones y supuestos en los que esta reducción de jornada se podrá acumular en jornadas completas. Solo se reconocerá este derecho a uno de los progenitores, adoptantes o acogedores, según el art. 49 e del EBEP.

  • Por cirugía mayor ambulatoria (con retorno al domicilio el mismo día de la intervención) del cónyuge, así como de un familiar dentro del primer grado de consanguinidad o afinidad, un día (ampliable a dos), que puede coincidir con el día de la intervención o con el posterior a la misma.
  • Por el tiempo indispensable para la asistencia a técnicas de fecundación o reproducción asistida, que deban realizarse dentro de la jornada de trabajo.

  • Por el tiempo indispensable en el caso de padres y madres con menores o acogidos con discapacidad, para poder asistir a reuniones de coordinación del centro de educación especial, donde reciban tratamiento o para acompañarlos si han de recibir apoyo adicional en el ámbito sanitario o social.

  • Por concurrir circunstancias excepcionalmente graves que afecten al funcionario/a, los días estrictamente necesarios, hasta un máximo de 5 días hábiles, previo informe de la Jefatura de Servicio u órgano asimilado. En todo caso, la concesión quedará supeditada a que la causa esté debidamente justificada y a que ya se hayan agotado todos los días de vacaciones y permisos a que pudiera tener derecho el funcionario solicitante

.

0 comentarios :

Publicar un comentario