4 de junio de 2015

La Xunta de Personal Docente non Universitariu d'Asturies presentó un Recursu de Reposición contra'l Resolvimientu de 8 de mayu de 2015 de la Conseyería d'Educación na qu'abre'l plazu de solicitú pa participar nel Programa de Préstamu y Reutilización de Llibros de Testu en centros educativos públicos pal cursu académicu 2015/2016.

L'oxetu ye consiguir que nun s'aplique esta normativa pal próximu cursu y que se abrir un alderique pa consensuar cola comunidá educativa cómo se debe garantizar la gratuidá de los servicios complementarios na enseñanza pública.

Coles mesmes presentó un Recursu d'alzada contra la Guía de Consulta del Programa de Préstamos y Reutilización de Llibros de Testu unviada a los centros docentes el pasáu 18 de mayu. Ente otres cuestiones entendemos que se tán atribuyendo xeres y obligaciones al personal docente carentes de fundamentu xurídicu y qu'amás podría suponer -cuidao que les partíes pueden superar en dalgún casu los 18.000€- l'incumplimientu de les obligaciones que la Llei de Contratos del Sector Públicu establez en relación a los contratos de suministros.

Uviéu, 4 de xunu de 2015

LA JUNTA DE PERSONAL DOCENTE RECURRE EL PROGRAMA DE PRÉSTAMO Y REUTILIZACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

La Junta de Personal Docente no Universitario de Asturias ha presentado un Recurso de Reposición contra la Resolución de 8 de mayo de 2015 de la Consejería de Educación en la que abre el plazo de solicitud para participar en el Programa de Préstamo y Reutilización de Libros de Texto en centros educativos públicos para el curso académico 2015/2016.

El objeto es conseguir que no se aplique esta normativa para el próximo curso y que se abra un debate para consensuar con la comunidad educativa cómo se debe garantizar la gratuidad de los servicios complementarios en la enseñanza pública.

Asimismo ha presentado un Recurso de alzada contra la Guía de Consulta del Programa de Préstamos y Reutilización de Libros de Texto remitida a los centros docentes el pasado 18 de mayo. Entre otras cuestiones entendemos que se están atribuyendo tareas y obligaciones al personal docente carentes de fundamento jurídico y que además podría suponer -dado que las partidas pueden superar en algún caso los 18.000€- el incumplimiento de las obligaciones que la Ley de Contratos del Sector Público establece en relación a los contratos de suministros.

Oviedo, 4 de junio de 2015

0 comentarios :

Publicar un comentario