¿DE QUÉ MIDÍES DE FLESIBILIZACIÓN HORARIA DISPONEMOS?

1. Pa la conciliación de la vida personal, llaboral y familiar
  • Pol cuidu de persones mayores, persones con discapacidá, un familiar hasta'l segundu grau de consanguinidá o afinidá, o a la so cónyuge, con enfermedá grave, va tener derechu a flesibilizar hasta en dos hores diaries la parte afitada del horariu de la xornada que tenga establecida. Va Poder aportar a esta midida, el personal funcionario que tenga al so cargu un fíu menor de doce año, que'l so cónyuge realice una actividá retribuida por cuenta propia o ayena. Nes families monoparentales, el proxenitor/a col que conviva'l fíu/a, cuando ésti sía'l causante del permisu o de la midida.

  • Por tiempu indispensable p'acompañar al so cónyuge, o a un familiar hasta'l segundu grau de consanguinidá o afinidá, a consultes, pruebes o tratamientu médicos. La flexibilidá horaria va tener llugar al empiezu, a la fin o en dambos estremos de la parte afitada del horariu.

  • Escepcionalmente, por otros motivos directamente rellacionaos cola conciliación de la vida personal, familiar y llaboral podrá flesibilizase, con cálter personal y temporal, hasta en dos hores la parte afitada del horariu de la xornada que tenga establecía.
2. Les midíes de flesibilización horaria nun van implicar reducción de la xornada de trabayu, teniendo de ser selmanalmente compensada l'alteración de la parte afitada del horariu. Namás van implicar la deducción proporcional de retribuciones nos términos previstos na normativa reguladora del réxime de retribuciones del personal al serviciu de l'Alministración del Principáu d'Asturies, los sos organismos autónomos y entes públicos.

3. La concesión d'estes midíes de flesibilidá horaria va quedar condicionada en tou casu a qu’l so disfrute seya compatible cola naturaleza del puestu de trabayu y coles necesidaes del serviciu, ensin que pueda dar llugar a interrupciones, reducciones o al empeoramientu de los servicios públicos encomendaos, teniendo de quedar garantizada la continuidá na so prestación efectiva (artículu 13 del Decretu 72/2013, de 11 de setiembre).


¿DE QUÉ MEDIDAS DE FLEXIBILIZACIÓN HORARIA DISPONEMOS?Ç

1. Para la conciliación de la vida personal, laboral y familiar
    • Por cuidado de personas mayores, personas con discapacidad, un familiar hasta el segundo grado de consanguinidad o afinidad, o a su cónyuge, con enfermedad grave, tendrá derecho a flexibilizar hasta en dos horas diarias la parte fija del horario de la jornada que tenga establecida. Podrá acceder a esta medida, el personal funcionario que tenga a su cargo un hijo menor de doce años, cuyo cónyuge realice una actividad retribuida por cuenta propia o ajena. En las familias monoparentales, el progenitor/a con el que conviva el hijo/a, cuando éste sea el causante del permiso o de la medida. 

    • Por tiempo indispensable para acompañar a su cónyuge, o a un familiar hasta el segundo grado de consanguinidad o afinidad, a consultas, pruebas o tratamiento médicos. La flexibilidad horaria tendrá lugar al comienzo, al final o en ambos extremos de la parte fija del horario.

    • Excepcionalmente, por otros motivos directamente relacionados con la conciliación de la vida personal, familiar y laboral se podrá flexibilizar, con carácter personal y temporal, hasta en dos horas la parte fija del horario de la jornada que tenga establecida..
2. Las medidas de flexibilización horaria no implicarán reducción de la jornada de trabajo, debiendo ser semanalmente compensada la alteración de la parte fija del horario. Sólo implicarán la deducción proporcional de retribuciones en los términos previstos en la normativa reguladora del régimen de retribuciones del personal al servicio de la Administración del Principado de Asturias, sus organismos autónomos y entes públicos.

3. La concesión de estas medidas de flexibilidad horaria quedará condicionada en todo caso a que su disfrute sea compatible con la naturaleza del puesto de trabajo y con las necesidades del servicio, sin que pueda dar lugar a interrupciones, reducciones o al empeoramiento de los servicios públicos encomendados, debiendo quedar garantizada la continuidad en su prestación efectiva. (artículo 13 del Decreto 72/2013, de 11 de setiembre).

0 comentarios :

Publicar un comentario