¿CON QUÉ TIPOS DE PERMISOS PAGAOS CUNTAMOS?

Por fallecimientu, accidente o enfermedá grave d'un familiar dependiendo del grau d'afinidá o consanguinidá los permisos van ser:
  • 1er. grau: 3 díes enteros si'l sucesu ye na mesma localidá o 5 si ye en distinta. Si ye fuera del territoriu estatal o la península tendráse derechu a 7 díes.

  • 2u. grau: 2 díes arteros si'l sucesu ye na mesma localidá o 4 si ye n'otra. Si ye fuera del territoriu estatal o la península tendráse derechu a 6 díes. 
Por treslláu de casa: si hai cambiu de localidá de residencia, 2 díes, y si non 1 día.

Pa facer funciones sindicales o de representción de personal.

Pa facer esámenes finales y pruebes d'aptitú de mientres los díes de la so cellebración.

Pa la realización d'esámenes prenatales y técniques de preparación al partu poles funcionaries embarazaes.

Por lactancia d'un menor de 12 meses (van poder exercer esti derechu dambos, si trabayen los dos y va medrar proporcionalmente nel casu de partu múltiple): 
  • Disponer d'una hora al día durante 6 meses. Puede ser al entamu o a la fin de la xornada y partise en dos. 

  • Puede atropase les hores de lactancia teniendo un mes más de baxa.
Pola hospitalización d'un naciatu o prematuru, disponer de dos hores al día a lo más percibiendo retribuciones íntegres.

Por ser preciso l’atención d'un familiar de primer grau con una enfermedá bien grave, puede menguar la xornada hasta'l 50% con cálter retribuido nel plazu máximu d'un mes.

Por matrimoniu o inscripción nel Rexistru d'Uniones de fechu del Principáu d'Asturies, 15 díes, pue ser darréu anterior o posterior y de disfrute siguíu o partíu.

Pol cumplimientu d'un deber inexcusable de cálter públicu o personal y por deberes rellacionaos cola conciliación de la vida familiar y llaboral, va disponer del tiempu pertinente.

“va entendese por tiempu indispensable pal cumplimientu d'un deber inexcusable de cálter públicu o personal, el necesariu p'atender les citaciones d'órganos xudiciales y alministrativos, pa llevar a cabu los trámites dexixíos nos supuestos d'adopción o acoyimientu, permisu de conducción, certificaos o rexistros en centros oficiales, requerimientos o trámites notariales, asistencia a plenos o comisiones informatives y de gobiernu del personal funcionario qu'ostente la condición de miembru de los órganos de gobiernu municipales, asistencia a tutoríes escolares de fíos, d'acoyíos, acompañamientu a parientes hasta'l segundu grau d'afinidá o consanguinidá pa l'asistencia médica o pa la realización de trámites puntuales cuando sía precisu esti acompañamientu por razón de discapacidá o por razón del so estáu o edá, o cualquier trámite obligáu ante organismo oficiales y acompañamientu a fíos menores a asistencia médica, tou ello sacantes estos trámites puedan realizase fora de la xornada normal de trabayu”.
  * El permisu por deber inescusable sigui siendo competencia de la dirección.

Por asistencia a actividaes de formación permanente (Art. 102 y 103 de la LOE modificaos cola LOMCE) atendiendo a los siguientes criterios:
  • Han de tar rellacionaes coles enseñances qu'imparte la persona solicitante ya inclúi la participación en cursos formativos.

  • Conceder mientres el tiempu de la so realización (desplazamientu, y tien cálter retribuido), pero nun xenera derechu a dietes, gastos de locomoción o agospiu, que van correr a cargu del organismu que realiza l'actividá o de la persona.

  • Ta subordináu a les necesidaes del serviciu docente y namái se concede si dexa una propuesta d'actividaes pal alumnáu pa mientres l'ausencia del docente.

  • Les actividaes van deber de ser d'especial interés pa la función docente y la mesma formación permanente de la persona solicitante o pal centru en qu'empreste serviciu.
  • Ser escoyíu, convidáu o tar inscritu pa realizar l'actividá formativa.

  • Nesta llicencia tamién s'inclúin les actividaes equipares a la formación permanente (programes propios de la conseyería, escueles viaxeres, intercambios escolares, programes comuñales europeos: ERASMUS, COMENIUS y otros, salú y consumu, innovación pedagóxica, preparación alumnos pa olimpiaes o similares, u otros programes con convocatoria oficial).
La Conseyería competente en materia d'educación va poder entamar, dientro de la xornada de trabayu, cursos d'actualización, que la so asistencia va ser obligatoria si considerar conveniente.

Llicencia por estudios retribuía. Podrán convocase, al traviés de resolvimientu públicu añal, llicencies por estudios d'hasta doce meses, p'estimular la realización d'actividaes en beneficiu directu del propiu sistema educativu (investigación ya innnovación educativa). Nes llicencies retribuíes va percibise la totalidá de les retribuciones, tanto básiques como complementaries, a esceición del importe del componente singular del complementu específicu pol desempeñu d'órganos unipersonales de gobiernu o de puestos de trabayu docentes singulares. Nes llicencies compartíes va trabayase media xornada percibiéndose les retribuciones correspondientes.

¿CON QUÉ TIPO DE PERMISOS RETRIBUIDOS CONTAMOS?
Por fallecimiento, accidente o enfermedad grave de un familiar dependiendo del grado de afinidad o consanguinidad los permisos serán: 
  • 1º grado: 3 días hábiles si el suceso es en la misma localidad o 5 si es en distinta. Si es fuera del territorio estatal o la península se tendrá derecho a 7 días. 

  • 2º grado: 2 días hábiles si el suceso es en la misma localidad o 4 si es en otra. Si es fuera del territorio estatal o la península se tendrá derecho a 6 días. 
Por traslado de domicilio: si hay cambio de localidad de residencia, 2 días, y si no 1 día. 

Para realizar funciones sindicales o de representación del personal. 

Para concurrir a exámenes finales y pruebas de aptitud durante los días de su celebración. 

Para la realización de exámenes prenatales y técnicas de preparación al parto por las funcionarias embarazadas. 

Por lactancia de un menor de 12 meses (podrán ejercer este derecho ambos progenitores si trabajan los dos y se incrementará proporcionalmente en caso de parto múltiple): 
  • Se dispone de una hora al día durante 6 meses. Puede ser al inicio o al final de la jornada y fraccionarse en dos. 

  • Se puede acumular las horas de lactancia teniendo un mes más de baja. 
Por hospitalización de un recién nacido o prematuro, se disponen de dos horas al día como máximo percibiendo retribuciones íntegras. 

Por ser preciso el cuidado de un familiar de primer grado con una enfermedad muy grave, puede reducirse la jornada hasta el 50% con carácter retribuido en el plazo máximo de un mes. 

Por matrimonio o inscripción en el Registro de Uniones de Hecho del Principado de Asturias, 15 días, puede ser inmediatamente anterior o posterior y de disfrute continuado o partido 

Por cumplimiento de un deber inexcusable de carácter público o personal y por deberes relacionados con la conciliación de la vida familiar y laboral, se dispondrá del tiempo pertinente. 

“Se entenderá por tiempo indispensable para el cumplimiento de un deber inexcusable de carácter público o personal, el necesario para atender las citaciones de órganos judiciales y administrativos, para llevar a cabo los trámites requeridos en los supuestos de adopción o acogimiento, permiso de conducción, certificados o registros en centros oficiales, requerimientos o trámites notariales, asistencia a plenos o comisiones informativas y de gobierno del personal funcionario que ostente la condición de miembro de los órganos de gobierno municipales, asistencia a tutorías escolares de hijos, de acogidos, acompañamiento a parientes hasta el segundo grado de afinidad o consanguinidad para la asistencia médica o para la realización de trámites puntuales cuando sea preciso este acompañamiento por razón de discapacidad o por razón de su estado o edad, o cualquier trámite obligado ante organismos oficiales y acompañamiento a hijos menores a asistencia médica, todo ello salvo que estos trámites puedan realizarse fuera de la jornada normal de trabajo”. 
 * El permiso por deber inexcusable sigue siendo competencia de la dirección. 


Por asistencia a actividades de formación permanente (Art. 102 y 103 de la LOE modificados con la LOMCE) atendiendo a los siguientes criterios: 

  • Han de estar relacionadas con las enseñanzas que imparte la persona solicitante e incluye la participación en cursos formativos. 

  • Se concede durante el tiempo de su realización (desplazamiento, y tiene carácter retribuido), pero no genera derecho a dietas, gastos de locomoción o alojamiento, que correrán a cargo del organismo que realiza la actividad o de la persona. 

  • Está subordinado a las necesidades del servicio docente y sólo se concede si se deja una propuesta de actividades para el alumnado durante la ausencia del docente. 

  • Las actividades deberán de ser de especial interés para la función docente y la propia formación permanente de la persona solicitante o para el centro en que preste servicio. 

  • Haber sido seleccionado, invitado o estar inscrito para realizar la actividad formativa. 

  • En esta licencia también se incluyen las actividades equiparadas a la formación permanente (programas propios de la consejería, escuelas viajeras, intercambios escolares, programas comunitarios europeos: ERASMUS, COMENIUS y otros, salud y consumo, innovación pedagógica, preparación alumnos para olimpiadas o similares, u otros programas con convocatoria oficial). 

La Consejería competente en materia de educación podrá organizar, dentro de la jornada de trabajo, cursos de actualización, cuya asistencia será obligatoria si lo considera conveniente.


Licencia por estudios retribuida. Se podrán convocar, mediante resolución pública anual, licencias por estudios de hasta doce meses, para estimular la realización de actividades en beneficio directo del propio sistema educativo (investigación e innnovación educativa). En las licencias retribuidas se percibirá la totalidad de las retribuciones, tanto básicas como complementarias, a excepción del importe del componente singular del complemento específico por el desempeño de órganos unipersonales de gobierno o de puestos de trabajo docentes singulares. En las licencias compartidas se trabajará media jornada percibiéndose las retribuciones correspondientes.

0 comentarios :

Publicar un comentario