3 de septiembre de 2013


Si la soberanía d'Asturies nun ye una ferramienta p'avanzar hacia'l socialismu, nun habremos algamao nada.

La Corriente Sindical d’Izquierda fae un llamamientu a la clase obrera asturiana, a participar na manifestación del prósimu 8 setiembre, convocada baxu’l lema: “Asturies decide. Pola soberanía y el cambiu social”.

La CSI fae de so les reivindaciones de soberanía y de poder de decisión pal Pueblu Asturianu, que s’asoleyen nesta movilización. Pal nuesu sindicatu, Asturies tien de ser l’únicu centru de decisión de tolos temes que nos cinquen: no político, no económico, no social, no cultural.... Y, nesi escenariu, la voluntá y la soberanía del Pueblu Asturianu, tienen de tornase nuna obligación pa cualisquier poder políticu.

Pero la Soberanía, por sí mesma, nun ye garantía de nada y, en munches ocasiones, namás que sirve pa que la clase obrera continúe espoliada por unos esplotadores de cuño más autóctono.

Pa la CSI, la soberanía d’Asturies tien d’encuadrase na llucha de la clase obrera escontra’l capitalismu, porque si esta soberanía nun ye una ferramienta p’avanzar hacia’l socialismo, nun habremos algamao nada.

LLAMAMIENTO DE LA CSI A PARTICIPAR EN LA MANIFESTACIÓN DEL DÍA DE LA NACIÓN ASTURIANA

La Corriente Sindical d’Izquierda hace un llamamiento a la calse obrera asturiana, a participar en la manifestación del próximo 8 de septiembre, convocada bajo el lema: “Asturies decide. Por la Soberanía y el cambio social”.

La CSI hace suyas las reivindicaciones de soberanía y de poder de decisión para el Pueblo Asturiano, que se hacen públicas en esta movilización. Para nuestro sindicato, Asturies debe ser el único centro de decisión de todos los temas que nos atañen: en lo político, en lo económico, en lo social, en lo cultural... Y, en ese escenario, la voluntad y la soberanía del Pueblo Asturiano, debe convertirse en una obligación para cualquier poder político.

Pero la Soberanía, por sí misma, no es garantía de nada y, en muchas ocasiones, sólamente sirve para que la clase obrera continúe expoliada por unos explotadores de cuño más autóctono.

Para la CSI, la soberanía de Asturies debe encuadrarse en la lucha de la clase obrera contra el capitalismo, porque si esta soberanía no es una herramienta para avanzar hacia el socialismo, no habremos conseguido nada.


Más info: CSI Llamamientu a la manifestación del "Día de la Nación Asturiana"

0 comentarios :

Publicar un comentario