18 de septiembre de 2013

C.S.I. Enseñanza al traviés d'esti comunicáu SOFITA al profeoráu interín afectáu pol SISTEMA DE PETICIONES.

La conseyería d'educación empeñóse en caltener un sistema de pidimientos con innumberables fallos de usabilidá a pesar de les quexes y problemes que dende va años vienen dándose.

Amás, aportuna en culpar al profesoráu afectáu de realizar mal la xestión pero nun ufierta nenguna prueba que demuestre tal afirmación.  Mientres les persones afectaes presentaron xustificantes impresos de los sos pidimientos que demuestren que fueron realizaos de forma afayadiza nel plazu establecíu, ellos niéguense a amosa-yos los rexistros informáticos onde se reflexen los supuestos fallos.

Llama l'atención tamién el cambéu repentín de les instrucciones del procesu que, nel casu hipotéticu de que realmente fuera un fallu de los usuarios al escoyer la opción ensin encamentar, siguiría siendo un error de l'alministración. Antes de ser modificáu, estos nun remataríen el procesu al nun llevar los papeles al rexistru dando prioridá al  pidimientu telemáticu.

Nel so intentu por siguir defendiendo la so postura y el bon funcionamientu del sistema informáticu, espliquen que estadísticamente (pa ellos namás somos númberos) los fallos detectaos son pocu significativos. Lo que s'escaecen d'esplicar ye que nesta nueva convocatoria yá apaecieron nuevos casos de persones afectaes y tou apunta a que va haber más.

Tres más de 15 díes desque se produció l'error, la conseyería non yá sigue ensin dar una solución razonable al problema si non qu'intenten amedranar a los nuesos compañeros y compañeres utilizando frases como “dar un castigu exemplar”. Preguntamos qué castigos exemplares se fueron dando a sigo mesmos en toes y cada una de les convocatories que darréu tuvieron que modificar con “correcciones d'errores”, llegando inclusive a afectar a los plazos de les oposiciones.

C.S.I. Enseñnza a traviés de este comunicado APOYA al profeorado interino afectados por el SISTEMA DE PETICIONES.

La consejería de educación se ha empeñado en mantener un sistema de peticiones con innumerables fallos de usabilidad a pesar de las quejas y problemas que desde hace años se vienen dando.

Además, insiste en culpar al profesorado afectado de haber realizado mal la gestión pero no ofrece ninguna prueba que demuestre tal afirmación. Mientras las personas afectadas han presentado justificantes impresos de sus peticiones que demuestran que fueron realizadas de forma adecuada en el plazo establecido, ellos se niegan a mostrarles los registros informáticos donde se reflejen los supuestos fallos.

Llama la atención también la modificación repentina de las instrucciones del proceso que, en el caso hipotético de que realmente fuera un fallo de los usuarios al haber elegido la opción no recomendada, continuaría siendo un error de la administración. Antes de haber sido modificado, estos no habrían finalizado el proceso al no llevar los papeles al registro dando prioridad a la petición telemática.

En su intento por seguir defendiendo su postura y el buen funcionamiento del sistema informático, explican que estadísticamente (para ellos sólo somos números) los fallos detectados son poco significativos. Lo que se olvidan de explicar es que en esta nueva convocatoria ya han aparecido nuevos casos de personas afectadas y todo apunta a que habrá más.

Tras más de 15 días desde que se produjo el error, la consejería no sólo continúa sin dar una solución razonable al problema si no que intentan amedrentar a nuestros compañeros y compañeras utilizando frases como “dar un castigo ejemplar”. Nos preguntamos qué castigos ejemplares se han ido dando a sí mismos en todas y cada una de las convocatorias que posteriormente han tenido que modificar con “correcciones de errores”, llegando incluso a afectar a los plazos de las oposiciones.

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