14 de abril de 2011

Puedes roblar contra la Evaluación docente:  
1.Porque nun se trata d'una evaluación del trabayu docente, sinón d'un trámite pa convalidar un procesu anterior, declaráu illegal y que ta a la espera del pronunciamientu del Tribunal Constitucional. Lo que queda palmariamente demostráu nel fechu de que se considere'l procesu d'evaluación fundamental pa la meyora del sistema, pero nun sía obligatoriu pa toos, sinón voluntariu.

2.Porque nun toi dispuesta/o a dexar qu'un partíu políticu merque'l mio votu y financie la so campaña con dineru de les arques publiques, nun lo dexé nel 2007 y nun lo voi dexar nel 2011.El próximu plan d'evaluación va ser en 2015, en víspora de les siguientes elecciones municipales y autonómiques.

3.Porque nun voi ser cómpliz d'una alministración y les sos acólitos sindicales qu'intenten enllantar un sistema nel que s'esanicia la negociación colectiva que tanto trabayu costó consiguir y que supon un cambéu total de les condiciones retributivas y llaborales del profesoráu asturianu, modelu qu'amás pretenden esportar a otros munchos ámbitos.

4.Porque me siento faltáu/a ante situaciones nes qu'una persona pueda ser evaluada positivamente cuando nun respeta los horarios o nun realiza con dilixencia y calidá la evaluación del aprendizaxe del alumnáu, xeres inherentes al nuesu puestu de trabayu dende l'entamu de los tiempos. ¿En que situación nos dexa esto ante la opinión pública?

5.Porque considero inxustu que pol fechu de nun tener 5 años d'antigüedá nel Cuerpu se de por sentáu qu'una persona nun pueda ser “granible”, discriminando retributivamente al profesoráu tan útil y válidu como los “firmantes”.

6.Porque considero inxustu qu'haya determinaos colectivos que pol simple fechu de roblar el plan tengan derechu a cobrar l'incentivu” n'otres palabres, considérase-yos “granibles” ensin cumplir nin un solu item. Lléase, lliberaos sindicales y otros.

7.Porque esta casta de dudosa honradez creyer col poder de decidir que gran parte del mio salariu dependa, por casu, de la mio voluntariedá y disponibilidad a les necesidaes imprevistes plantegaes pol equipu directivu. ¿Tengo que ser voluntaria/o col director?¿para…. lo qu'él decida…?.

8.Porque nun quiero que se xenere mal clima de convivencia con otros compañeros debíu al agraviu comparativu ente “granibles” y “non granibles” y lluches pol yo más…”, cuando más necesaria va ser la solidaridá pa faer frente a les agresiones que se preparar a les nueses condiciones y derechos llaborales, dende les “ratios” y los horarios hasta les xubilaciones.

9.Porque, anque nun me sobra'l dineru, la mio dignidá ta bien percima de 130/200 euros.

10.Porque nun toi sola/o, somos munches/vos los que pensamos qu'esta sucesión de lleis, reglamentos, planes,… son una chambonada y una agresión intolerable, y vamos siguir lluchando por que nun se consume.

Versión castellanu
EVALUACIÓN DOCENTE: YO NO FIRMO

Puedes firmar contra la Evaluación docente:  
1.Porque no se trata de una evaluación del trabajo docente, sino de un trámite para convalidar un proceso anterior, declarado ilegal y que está a la espera del pronunciamiento del Tribunal Constitucional. Lo que queda palmariamente demostrado en el hecho de que se considere el proceso de evaluación fundamental para la mejora del sistema, pero no sea obligatorio para todos, sino voluntario.

2.Porque no estoy dispuesta/o a permitir que un partido político compre mi voto y financie su campaña con dinero de las arcas publicas, no lo permití en el 2007 y no lo voy a permitir en el 2011.El próximo plan de evaluación será en 2015, en víspera de las siguientes elecciones municipales y autonómicas.

3.Porque no voy a ser cómplice de una administración y sus acólitos sindicales que intentan implantar un sistema en el que se elimina la negociación colectiva que tanto trabajo costó conseguir y que supone un cambio total de las condiciones retributivas y laborales del profesorado asturiano, modelo que además pretenden exportar a otros muchos ámbitos.

4.Porque me siento insultado/a ante situaciones en las que una persona pueda ser evaluada positivamente cuando no respeta los horarios o no realiza con diligencia y calidad la evaluación del aprendizaje del alumnado, tareas inherentes a nuestro puesto de trabajo desde el inicio de los tiempos. ¿En que situación nos deja esto ante la opinión pública?

5.Porque considero injusto que por el hecho de no tener 5 años de antigüedad en el Cuerpo se de por sentado que una persona no pueda ser “productiva”, discriminando retributivamente al profesorado tan útil y válido como los “firmantes”.

6.Porque considero injusto que haya determinados colectivos que por el simple hecho de firmar el plan tengan derecho a cobrar el “incentivo” en otras palabras, se les considera “productivos” sin cumplir ni un solo item. Léase, liberados sindicales y otros.

7.Porque esta casta de dudosa honradez se crean con el poder de decidir que gran parte de mi salario dependa, por ejemplo, de mi voluntariedad y disponibilidad a las necesidades imprevistas planteadas por el equipo directivo. ¿Tengo que ser voluntaria/o con el director?¿para…. lo que él decida…?.

8.Porque no quiero que se genere mal clima de convivencia con otros compañeros debido al agravio comparativo entre “productivos” y “no productivos” y luchas por el “yo más…”, cuando más necesaria va a ser la solidaridad para hacer frente a las agresiones que se preparan a nuestras condiciones y derechos laborales, desde las “ratios” y los horarios hasta las jubilaciones.

9.Porque, aunque no me sobra el dinero, mi dignidad está muy por encima de 130/200 euros.

10.Porque no estoy sola/o, somos muchas/os los que pensamos que esta sucesión de leyes, reglamentos, planes,… son una chapuza y una agresión intolerable, y seguiremos luchando para que no se consume.

0 comentarios :

Publicar un comentario