23 de enero de 2015

Esta mañana hubo un aconceyamientu informativu de la Conseyería d'Educación colos sindicatos que al rodiu la ufierta pública. La CSI nun foi ya que naide nos convocó. ¿Otru error de la Conseyería...?

Siguimos ensin entender como un tema tan importante trátase con esa falta de profesionalidá. 

La información que algamos al traviés d'otros collacios y collacies ye la que vien de siguío: 

N'Asturies quieren convocar 158 places repartíes ente Infantil, Primaria, Pedagoxía Terapéutica, Audición y Llinguaxe ya Inglés. Nun se concreten el númberu de places por especialidá y esta ufierta ta abierta a posibles cambios que se van negociar na mesa sectorial d'educación.

Esta maňana ha tenido lugar la reunion informativa de la Consejería de educación a los Sindicatos sobre la oferta de empleo público. La CSI no ha podido acudir ya que no se nos ha convocado. ¿Otro error de la Consejería...? 

Seguimos sin entender como un tema tan importante se trata con en esta falta de profesionalidad.

La informacion que hemos podido conseguir, posteriormente es la siguiente: 158 plazas repartidas entre Infantil, Primaria, Pedagogía Terapéutica, Audición y Lenguaje e Inglés. No se ha concretado el número de plazas por especialidad y esta oferta es susceptible de cambios ya que se negociará en la mesa sectorial.

0 comentarios :

Publicar un comentario