21 de enero de 2015

Anguaño, desconócense'l númberu de places y les especialidaes de la ufierta d'emplegu públicu 2015, ya que tamos a la espera del conceyu informativu cola Conseyería d'Educación.

Abúltanos que ye un tema mui seriu, polo que creemos que la presencia de ciertos rumores y filtraciones sobre'l tema, ensin garantíes, tan perxudicando enforma a los y les opositores.

Nel supuestu de qu'estos rumores seyan verdá, pidimos responsabilidá y rigor a la Conseyería y que la información se tresmita de forma tresparente a tolos sindicatos per igual.

Dende la CSI queremos amosar el nuesu refugu a esti "baille de cifres" que namás xenera inquietú y nerviosismu. Consideramos que les persones que quieren participar nel procesu tienen drechu a conocer la ufierta d'emplegu públicu cola suficiente antelación.

Poro, informaremosvos en cuantes conozamos LA UFIERTA REAL de places.

CSI EDUCACIÓN INFORMA

Actualmente, se desconoce el número de plazas y las especialidades de la oferta de empleo público 2015, ya que estamos pendientes de la reunión informativa con la Consejería de Educación.

Consideramos que es un tema muy serio, por lo que creemos que la presencia de ciertos rumores y supuestas filtraciones sobre el tema, sin ninguna garantía, está perjudicando notablemente y de forma innecesaria a los y las opositoras.

En el supuesto de que estos rumores sean verídicos, pedimos responsabilidad y rigor a la Consejería y que la información se transmita de forma transparente a todos los sindicatos por igual.

Desde la CSI queremos mostrar nuestro rechazo a este “baile de cifras” que sólo genera inquietud y nerviosismo. Consideramos que las personas que quieren participar en el proceso tienen derecho a conocer la oferta real de empleo público con la suficiente antelación. 

Por ello, os informaremos en cuanto conozcamos LA OFERTA REAL de plazas.

0 comentarios :

Publicar un comentario