20 de noviembre de 2014

Nuevamente l'asturianu vuelve quedar fuera de xuegu yá que nos procesos de baremación pal ingresu de los cuerpos docentes alcordáu y pactáu por FETE UXT y ANPE xunto a l'alministración gobernada pol PSOE, escluyen les titulaciones d'ESPERTU y ESPECIALISTA en llingua asturiana y les correspondientes al gallego-asturiano impartíes pola Universidá d'Uviéu.

Queden fuera del apartáu de formación académica (el segundu) que ye onde tendríen que dir asitiaes xuntu col restu d'idiomes del estáu español (gallegu, catalán, valencianu y euskera) y los internacionales que si cuenten nel baremu, pal procesu d'accesu a los cuerpos docentes del Principáu d'Asturies.

Dende la Corriente Sindical d’Izquierdes pidimos que s'igüe d’una vez esa situación, que nun entendemos y que se reconozan onde correspuenda eses titulaciones oficiales y tolo que tengan que ver cola llingua asturiana y el gallego-asturianu.

Pidimos amás la creación de la especialidá docente de Llingua Asturiana y Gallego-asturianu y convocatoria d'oposiciones de les mesmes asina como la declaración de la oficialidá de dambes llingües lo que solucionaría les torgues al drechu de falar, enseñar y deprender la llingua asturiana y el gallego-asturiano.

Castellanu
LA C.S.I. PIDE A LOS REPRESENTANTES SINDICALES DE LA JUNTA DE PERSONAL DOCENTE Y A LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN QUE TENGAN EN CUENTA LAS TITULACIONES DE ASTURIANO Y GALLEGO-ASTURIANO EN LOS BAREMOS DE LAS OPOSICIONES.

Nuevamente el asturiano vuelve a quedar fuera de juego puesto que en los procesos de baremación para el ingreso de los cuerpos docentes acordado y pactado por FETE UGT y ANPE junto la administración gobernada por el PSOE, excluyen las titulaciones de EXPERTO y ESPECIALISTA en llingua asturiana y les correspondientes al gallego-asturiano impartidas por la Universidad de Oviedo.

Quedan fuera del apartado de formación académica (el segundo) que es donde tendrían que ir junto con el resto de idiomas del estado español (gallego, catalán, valenciano y euskera) y los internacionales que si cuentan en el baremo, para el proceso de acceso a los cuerpos docentes del Principado de Asturias.

Desde la Corriente Sindical d’Izquierda pedimos que se subsane de inmediato esta situación y que se reconozcan donde corresponda esas titulaciones oficiales y todas lo que tengan que ver con la llingua asturiana y el gallego-asturiano.

Pedimos además la creación de la especialidad docente de Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano y convocatoria de oposiciones de las mismas así como la declaración de la oficialidad de ambas lenguas lo que pondría fin a la exclusión al derecho de hablar, aprender y enseñar en dichas lenguas.

0 comentarios :

Publicar un comentario