19 de mayo de 2014

Dende la CSI educación queremos amosar el nuesu sofitu al CSOA La Madreña, que supunxo un enantes y un dempués na vida tantu d'Uviéu como de toa Asturies.

Nun ye solo un espaciu abiertu onde les organizaciones y movimientos tienen un puntu d'alcuentru sinón que, amás, supon un núcleu de cultura nel que la palabra educación cobra verdaderu sentíu.

Talleres, cursos, charres, alderiques, asamblees, biblioteca, cuentacuentos y, apocayá, hasta centru d'estudios, ente otros, convierten la madreña nuna comunidá onde conciencia crítica, cooperación, creatividá y solidaridá representen una verdadera alternativa a la competitividá ya individualismu del modelu educativu hexemónicu. 

Por tou ello, dicimos ¡LA MADREÑA NUN PIESLLA!

Miércoles 21 de mayu
Manifestación LA MADREÑA NUN SE PIESLLA
20:00 h., C/ General Elorza 32 Uviéu

Más info: CSOA La Madreña


Desde la CSI educación queremos mostrar nuestro apoyo al Csoa La Madreña, que ha supuesto un antes y un después en la vida tanto de Oviedo como de toda Asturias.

No es solo un espacio abierto donde las organizaciones y movimientos tienen un punto de encuentro sino que, además, supone un núcleo de cultura en el que la palabra educación cobra verdadero sentido.

Talleres, cursos, charlas, debates, asambleas, biblioteca, cuentacuentos y, recientemente, centro de estudios, entre otros, convierten la madreña en una comunidad donde conciencia crítica, cooperación, creatividad y solidaridad representan una verdadera alternativa a la competitividad e individualismo del modelo educativo hegemónico. 

Por todo ello, decimos ¡LA MADREÑA NO SE CIERRA!


Miércoles 21 de mayo
Manifestación LA MADREÑA NO SE CIERRA
20:00 h., C/ General Elorza 32 Uviéu

Más info: CSOA La Madreña

0 comentarios :

Publicar un comentario