15 de marzo de 2013

A l'atención de tol profesoráu:
Como bien sabes, la cuestión de la llamada "carrera profesional" ye un asuntu que, por periodos, está más o menos presente na nuesa realidá dende va años y qu'afecta seriamente a la nuesa unidá como colectivu de trabayadores.
La Corriente Sindical d'Izquierdes opúsose al procesu dende'l so entamu por una serie de razones que te recordamos darréu:
  • Ye un complementu d'accesu llindáu. El profesoráu interín y los funcionairos y funcionaries de carrera que nun tengan 5 años de antigüedá nel Prinicipáu d'Asturies tán escluyíos pola mesma Llei d'incentivos de la función docente.
  • Ye un complementu qu'afonda la dixebra salarial entre cuerpos.
  • Es un complemento venceyáu a la superación d'una evaluación por parte de los nuesos superiores xerárquicos. Na fase actual, tal superación ye inmediata pero tarde o aína, esta alministración o la que pueda venir, va utilizar la capacidá que-y otorga un complementu condicional pa imponer nueves obligaciones, llindar l'autonomía del exerciciu de la docencia y sustituyir la necesaria cooperación ente docentes o ente centros pola competitividá.
Por too ello y en aracon vista de recomponer la necesaria unidá tendiento pontes ente cobrantes y non cobrantes, empecipiamos una campaña de recoyida de firmes col siguiente oxetivu:
Que se derogue la Llei del Principáu d'Asturies 6/2009 de 29 d'avientu d'Evaluación de la Función Docente y sus Incentivos y que les cantidaes presupuestaes pal pagu de los incentivos económicos venceyaos a la evaluación positiva de la función docente s'empleguen pa consolidadr una medra salarial  d'igual cuantía pa tol profesoráu, independientemente del cuerpu de pertenencia y de la condición de funcionariu de carrera o interín.
Si ente toos y toes consiguimos recoyer un númberu significativu de firmes y qu'estes reivindicaciones fueren aceptaes, entós podríen implicar amenorgamientu del importe actual del complementu. Dicimos actual porque l'importe ponse en cada plan concretu, esto ye, tá abiertu a la discrecionalidá de la alministración. Esto nun te tendría que facer duldar, pensar qu'el complementu nunca va llegar a tener contraparties ye vivir nun espeyismu, la realidá va imponese, meyor va ser (como colectivu pero tamién dende una óptica individual), tener un complementu consolidáu qu'unu, agora un poco mayor, pero condicional.

Si tás d'alcuerdu robla en:
Robla equí pola homologación retributiva pa tol profesoráu
A la atención del todo el profesorado:
Como bien sabes, la cuestión de la llamada "carrera profesional" es un asunto que, por periodos, está más o menos presente en nuestra realidad desde hace años y afecta seriamente a nuestra unidad como colectivo de trabajadores y trabajadoras.
La Corriente Sindical d'Izquierdes se opuso al proceso desde su inicio por una serie de razones que brevemente te recordamos:
  • Es un complemento de acceso limitado. El profesorado interino y los funcionairos y funcionarias de carrera que no tengan 5 años de antigüedad en el Prinicipado de Asturias están excluidos por la propia ley de incentivos de la función docente.
  • Es un complemento que profundiza la brecha salarial entre cuerpos.
  • Es un complemento vinculado a la superación de una evaluación por parte de nuestros superiores jerárquicos. En la fase actual, tal superación es inmediata pero tarde o temprano, esta administración o la que pueda venir, utilizará la capacidad que le otorga un complemento condicional para imponer nuevas obligaciones, limitar la autonomía del ejercicio de la docencia y sustituir la necesaria cooperación entre docentes o entre centros por la competitividad
Por todo ello y en aras de recomponer la necesaria unidad tendiento puentes entre cobrantes y no cobrantes, iniciamos una campaña de recogida de firmas con el siguiente objetivo: 
Que se derogue la Ley del Principado de Asturias 6/2009 de 29 de diciembre de Evaluación de la Función Docente y sus Incentivos y que las cantidades presupuestadas para el pago de los incentivos económicos vinculados a la evaluación positiva de la función docente se utilicen para consolidadr un incremento salarial de igual cuantía para todo el profesorado, independientemente del cuerpo de pertenencia y de la condición de funcionario de carrera o interino.
Si entre todos y todas conseguimos recoger un número significativo de firmas y que estas reivindicaciones sean aceptadas, entonces la consecuencia podría ser una reducción del importe actual del complemento. Decimos actual porque el importe se fija en cada plan concreto, es decir, está abierto a la discrecionalidad de la administración. Esto no debería hacerte dudar, pensar que el complemento nunca llegará a tener contrapartidas es vivir en un espejismo, la realidad se impondrá, mejor será (como colectivo pero también desde una óptica individual), tener un complemento consolidado que uno, ahora un poco mayor, pero condicional.

Si estás de acuerda firma en:
Firma aquí por la homologación retributiva para el profesorado

1 comentario :

  1. Hola a todas y todos

    Soy un no - firmante, un no - cobrante ..... En fin, desde el principio decidí no adherirme a este proceso inmundo. Mi postura fue evolucionando hasta llegar a la conclusión que defendéis: dinero de todos ... y para todos.

    En el corcho de mi clase tengo colgada esta imagen de elaboración personal

    http://elestuchedondeguardocosas.files.wordpress.com/2013/01/mas-publica.jpg

    Si la queréis aprovechar para algo, ahí os la dejo.

    Gracias por vuestra iniciativa

    ResponderEliminar