24 de mayo de 2012

Tres la publicación del Boletín Oficial del Estáu (B.O.E. númberu 96 del sábadu 21 d'abril del 2012), nel que s'aprueben les midíes d'aforru n'educación

¿SABÍES QU'EL CURSU QUE VIEN…?

POL AUMENTU DE LES RATIOS UN 20%: 
30 alumnos nel 2º ciclu d'infantil y primaria y 36 en secundaria van compartir clase.
Esti aumentu d'alumnos/as por clase, va perxudicar especialmente a aquellos con necesidaes específiques de sofitu educativu.
En munchos centros nun va haber espaciu físicu nes aules, yá que dende 1991 tán dimensionadas pa les ratios entá vixentes.
Va Ser más complicáu entamar l'aula y va baxar la seguridá en casu d'emerxencia y los problemes de disciplina y acoso pueden escapanos de la mano a toos.

POL AUMENTU DE LES HORES LECTIVES A LOS DOCENTES Y TENER QU'AFAESE LES PLANTIYES: 
L'alumnáu va vese priváu de clases de refuerzu, de compensatoria, desdobles en materies esenciales tal que yá asocedió nes comunidaes onde yá se tomó esta midida, lo mesmo que de actividaes extraescolares. Docentes non especialistes van vese obligaos a impartir asignatures ensin la formación necesaria. Los perxudicaos, l'alumnáu va dexar de contratar a miles de docentes interinos y esto nun va suponer un aforru, mientres les aules de la enseñanza pública tán masificadas y mal atendíes.

POR NON SUSTITUYIR A EL PROFESORES/AS HASTA QUE NUN TRESCURRIEREN DIEZ DÍES LECTIVOS (15 DÍES NATURALES) DESQUE SE ECHAR VOZ DE LA BAXA: 
L'alumnáu va tener que ser atendíu mientres esos díes polos profesores/as pertenecientes a otres materies que tean de guardia. Esi retrasu va sumar al yá esistente. Asina l'alumnáu va perder, a lo menos, dos semana d'esa asignatura, los temarios non podrán dase completos y en cursos como 2º de bachilleratu afectaría a la so nota d'accesu a la universidá, carrera a escoyer, beques etc.

POLOS CAMBIOS NA FORMACIÓN PROFESIONAL: 
Miles d'alumnos y alumnes van vese afectaos pol retrasu de dos años na implantación de la nueva ufierta de ciclos formativos.

POLA DECISIÓN DE PODER UFIERTAR UNA SOLA MODALIDÁ DE BACHILLERATU: Cuidao que los centros nun van tener la obligación d'ufiertar más d'una modalidá de Bachilleratu, munchos alumnos y alumnes van vese obligaos a movese o cursar nel so centru'l bachilleratu que los toque en suerte

EL DESÉU DEL GOBIERNU DE REMOCICAR LA UNIVERSIDÁ, va traducise na eliminación de carreres y centros universitarios. L'alumnáu va tener que movese p'atopar un centru qu'ufierte la so carrera. La xubida de les tases y l'amenorgamientu de les beques qu'ayuden a permediar les desigualdaes, nun van cubrir a tolos alumnos/as, nes Enseñances de Grau y nos Máster qu'habiliten pal exerciciu d'actividaes profesionales regulaes n'España. L'alumnáu tendrá d'abonar pola 1ª matrícula ente un 15-25% del costu total; pola segunda ente un 30-40%. La población con menos recursos nun va poder asistir a la Universidá sacantes que pida un creitu ICO. Esto supon un ataque de primeres d'igualdá. una y bones les universidaes van aprobar una llende máxima de gastu de calter añal que nun va poder degolase la Universidá va cuntar con menos financiamientu y recursos, empiorando la calidá de la enseñanza y amenorgando la so ufierta educativa.

CUIDAO QUE ANUNCIARON QUE VAN PARALIZAR LA CREACIÓN DE NUEVES ESCUELES INFANTILES, yá que consideren esti serviciu como “asistencial”: les families van vese obligaes a pagar por que los sos fíos y fíes alleguen a centros infantiles. Si nun tienen dineru, el padre o la madre, va vese obligái a dexar de trabayar. ¿Asina ye como pretenden fomentar la conciliación familiar?

Estes son dalgunes de les midíes que se van enllantar el próximu cursu 2012-2013. Son un engañu más, una burlla a la ciudadanía a los que traten como fatos.

Por eso hai que reaccionar y dicir NON a tanto despropósitu. Emplazamos pos a les AMPAS, asamblees de madres y padres, estudiantes, colectivos y persones comenenciudes na meyora de la educación pública a cavilgar, coordinase y faer tou lo que tea na so mano PA LLUCHAR contra estes midíes que deterioren les enseñances de los más nuevos y por tanto, el nuesu futuru común.

PARTICIPA NES MOVILIZACIONES

SÁBADU 2 DE XUNU COLA POLA ESCUELA PÚBLICA

Versión castellanu
A LA ATENCIÓN DE LA COMUNIDAD EDUCATIVA
Tras la publicación del Boletín Oficial del Estado (B.O.E. número 96 del sábado 21 de abril del 2012), en el que se aprueban las medidas de ahorro en educación

¿SABÍAS QUE EL CURSO QUE VIENE…?

POR EL AUMENTO DE LAS RATIOS UN 20%:
30 alumn@s en el 2º ciclo de infantil y primaria y 36 en secundaria compartirán clase. 
Este aumento de alumnos/as por clase, perjudicará especialmente a aquellos con necesidades específicas de apoyo educativo.
En muchos centros no habrá espacio físico en las aulas, ya que desde 1991 están dimensionadas para las ratios aún vigentes. 
Será más complicado organizar el aula y bajará la seguridad en caso de emergencia y los problemas de disciplina y acoso se nos pueden escapar de la mano a todos.

POR EL AUMENTO DE LAS HORAS LECTIVAS A LOS DOCENTES Y TENER QUE AJUSTARSE LAS PLANTILLAS: 
El alumnado se verá privado de clases de refuerzo, de compensatoria, desdobles en materias esenciales tal y como ya ha ocurrido en las comunidades donde ya se ha tomado esta medida, así como de actividades extraescolares.
Docentes no especialistas se verán obligados a impartir asignaturas sin la formación necesaria. Los perjudicados, el alumnado
Se dejará de contratar a miles de docentes interinos y esto no supondrá un ahorro, mientras las aulas de la enseñanza pública están masificadas y mal atendidas.

POR NO SUSTITUIR A LOS PROFESORES/AS HASTA QUE NO HAYAN TRANSCURRIDO DIEZ DÍAS LECTIVOS (15 DÍAS NATURALES) DESDE QUE SE NOTIFICA LA BAJA:
El alumnado tendrá que ser atendido durante esos días por los profesores/as pertenecientes a otras materias que estén de guardia. Ese retraso se sumará al ya existente. Así el alumnado perderá, como mínimo, dos semanas de esa asignatura, los temarios no se podrán dar completos y en cursos como 2º de bachillerato afectaría a su nota de acceso a la universidad, carrera a elegir, becas etc.

POR LOS CAMBIOS EN LA FORMACIÓN PROFESIONAL:
Miles de alumnos y alumnas se verán afectados por el retraso de dos años en la implantación de la nueva oferta de ciclos formativos.

POR LA DECISIÓN DE PODER OFERTAR UNA SOLA MODALIDAD DE BACHILLERATO:
Dado que los centros no tendrán la obligación de ofrecer más de una modalidad de Bachillerato, muchos alumnos y alumnas se verán obligados a desplazarse o cursar en su centro el bachillerato que les toque en suerte

EL DESEO DEL GOBIERNO DE REMODELAR LA UNIVERSIDAD, se traducirá en la eliminación de carreras y centros universitarios. El alumnado tendrá que desplazarse para encontrar un centro que ofrezca su carrera. La subida de las tasas y la reducción de las becas que ayudan a equilibrar las desigualdades, no cubrirán a todos los alumnos/as, en las Enseñanzas de Grado y en los Máster que habiliten para el ejercicio de actividades profesionales reguladas en España. El alumnado deberá abonar por la 1ª matrícula entre un 15-25% del coste total; por la segunda entre un 30-40%. La población con menos recursos no podrá asistir a la Universidad a no ser que pida un crédito ICO. Esto supone un ataque al principio de igualdad. ya que las universidades aprobarán un límite máximo de gasto de carácter anual que no podrá rebasarse la Universidad contará con menos financiación y recursos, empeorando la calidad de la enseñanza y reduciendo su oferta educativa.

DADO QUE HAN ANUNCIADO QUE VAN A PARALIZAR LA CREACIÓN DE NUEVAS ESCUELAS INFANTILES, ya que consideran este servicio como “asistencial”: las familias se verán obligadas a pagar para que sus hijos e hijas acudan a centros infantiles. Si no tienen dinero, el padre o la madre, se verá obligad@ a dejar de trabajar. ¿Así es como pretenden fomentar la conciliación familiar?

Estas son algunas de las medidas que se implantarán el próximo curso 2012-2013. Son un engaño más, una burla a la ciudadanía a los que tratan como idiotas.

Por eso hay que reaccionar y decir NO a tanto despropósito. Emplazamos pues a las AMPAS, asambleas de madres y padres, estudiantes, colectivos y personas interesadas en la mejora de la educación pública a reflexionar, coordinarse y hacer todo lo que esté en su mano PARA LUCHAR contra estas medidas que deterioran las enseñanzas de los más jóvenes y por tanto, nuestro futuro común.

PARTICIPA EN LAS MOVILIZACIONES

SÁBADO 2 DE JUNIO MARCHA POR LA ESCUELA PÚBLICA

0 comentarios :

Publicar un comentario