10 de mayo de 2012

“Nun tengo tiempu, nun tengo tiempu”. Como'l coneyu d'Alicia vemos agora na recta finaldel cursu enfrentando'l mayor ataque a la enseñanza pública de la democracia”. La respuestatiene que ser rápida, contundente y entamada. El día 22 de Mayu hai una convocatoria estatalde fuelga y tien que ser un ésitu. Lamentablemente volveremos escuchar los viejosargumentos: “nun sirve pa nada”, “nun-yos faemos dañu”, “… si fuera indefinida…” etc. Nel sector granible una fuelga prime a la patronal pol dineru que dexen de ganar, eso rescampla, pero nel sector públicu la fuelga tien otru sentíu: amplificar la nuesa voz, espresar el refugu a les midíes, salir a la cai y demostrar unidá y solidaridá coles víctimes inmediates del retayu, foliar a esti gobiernu que va pasar a la hestoria como'l más odiáu.

El colectivu docente dormía. La fuelga xeneral nun tuvo gran siguimientu ente los docentes (sacante Euskadi, Madrid y Valencia onde'l siguimientu superó'l 50%). En Asturies namá'l 30 % secundar. Esa demostración de apatía, de debilidá, foi una invitación al ataque y l'ataque llegó. Agora queda claro, les midíes nun pueden ser presentaes de golpe. Ataca a un sector, da tregua a otru, quebra la unidá, torar, ruempe la tregua y plantega un nuevu ataque. Ellos tienen una estratexa, nós non. Dempués de la fuelga que, con too y con eso, foi un ésitu del conxuntu de la clase trabayadora, los llamaos “sindicatos mayoritarios” nun-y tán dando continuidá, sería necesaria una fuelga de 48 hores cuantimenos pa dar un pasu más. Agora, a la reforma llaboral, hai que sumar los retayos nos servicios públicos y toles midíes que preparen y van apurrinos como supositorios tolos vienres. Les cúpules sindicales nun tán al altor de la situación, nun hai namás evidente. Paez que se conformen con esperar a que'l siguiente gobiernu devuélvanos lo que güei nos quitar este, quieren pítes-yos camudar de raposu.

Pero hai lo qu'hai, asina que tenemos qu'entamanos nós y nós mesmes. En cada centru tenemos que movenos, coordinanos con estudiantes, padres y madres, faer pancartes, concentraciones, encierres, realizar asamblees de cutio. Estiéndese la idea de faer “xueves verdes”. Hai ganes d'engarrar, nos centros onde se ta dinamizando, onde un pequenu grupu toma la iniciativa hai movimientu, hai vida. Precisamos amás coordinanos, somos 12000 trabayadores y trabayadores esvalixaos en 400 centros d'estudiu. El Movimientu Social pola Escuela Pública trata d'encarar esa xera y ta convocando asamblees y movilizaciones. El 2 de Xunu hai una marcha a Uviéu. Mientres, otres enerxíes dir n'esfuerzos paralelos. Creemos que lo imprescindible ye crear preseos de coordinación pa la llucha que sían participativos, unitarios y nos que confluya tola comunidá educativa. Esa foi la esperiencia del 2001 en Asturies y esa ta siendo la esperiencia de la marea verde madrilana.

Convidamos a xunir tolos esfuerzos que vaigan nesta dirección. Nun tenemos tiempu, la movilización tien que dir a más. Dempués de la fuelga del 22 hai que siguir, caltener xornaes de llucha y nueves convocatories. Y si nun lleguen, si quien tien la capacidá nun la fai, entós vamos tener que primi-yos por que vaigan más allá d'onde quieren dir. En Asturies tenemos amás una situación peculiar, seique terminen gobernando esos que dicen que tán contra los retayos educativos. Vamos Ver. Que vean que, si nun cumplen, equí tamos y equí vamos tar, pidiéndo-yos cuentes tamién a ellos.

LLEVANTA LA CABEZA ENANTES QUE TE DEXEN ENSIN ELLA

Versión castellanu
22M QUE SUBA LA MAREA, PAREMOS LA ENSEÑANZA PÚBLICA
“No tengo tiempo, no tengo tiempo”. Como el conejo de Alicia nos vemos ahora en la recta finaldel curso enfrentando el mayor ataque a la enseñanza pública de la “democracia”. La respuestatiene que ser rápida, contundente y organizada. El día 22 de Mayo hay una convocatoria estatalde huelga y tiene que ser un éxito. Lamentablemente volveremos a escuchar los viejosargumentos: “no sirve para nada”, “no les hacemos daño”, “… si fuera indefinida…” etc. En el sector productivo una huelga presiona a la patronal por el dinero que dejan de ganar, eso es evidente, pero en el sector público la huelga tiene otro sentido: amplificar nuestra voz, expresar el rechazo a las medidas, salir a la calle y demostrar unidad y solidaridad con las víctimas inmediatas del recorte, desgastar a este gobierno que pasará a la historia como el más odiado.

El colectivo docente dormía. La huelga general no tuvo gran seguimiento entre los docentes (a excepción de Euskadi, Madrid y Valencia donde el seguimiento superó el 50%). En Asturies sólo el 30 % la secundó. Esa demostración de apatía, de debilidad, fue una invitación al ataque y el ataque llegó. Ahora queda claro, las medidas no pueden ser presentadas de golpe. Ataca a un sector, da tregua a otro, quiebra la unidad, doblégalos, rompe la tregua y plantea un nuevo ataque. Ellos tienen una estrategia, nosotros no. Después de la huelga que, a pesar de todo, fue un éxito del conjunto de la clase trabajadora, los llamados “sindicatos mayoritarios” no le están dando continuidad, sería necesaria una huelga de 48 horas cuanto menos para dar un paso más. Ahora, a la reforma laboral, hay que sumar los recortes en los servicios públicos y todas las medidas que preparan y nos entregarán como supositorios todos los viernes. Las cúpulas sindicales no están a la altura de la situación, no hay nada más evidente. Parece que se conforman con esperar a que el siguiente gobierno nos devuelva lo que hoy nos quita este, quieren les pites camudar de raposu.

Pero hay lo que hay, así que tenemos que organizarnos nosotros y nosotras mismas. En cada centro tenemos que movernos, coordinarnos con estudiantes, padres y madres, hacer pancartas, concentraciones, encierros, realizar asambleas continuamente. Se extiende la idea de hacer “jueves verdes”. Hay ganas de pelear, en los centros donde se está dinamizando, donde un pequeño grupo toma la iniciativa hay movimiento, hay vida. Necesitamos además coordinarnos, somos 12000 trabajadoras y trabajadores dispersos en 400 centros de estudio. El Movimiento Social por la Escuela Pública trata de afrontar esa tarea y está convocando asambleas y movilizaciones. El 2 de Junio hay una marcha a Oviedo. Mientras, otras energías se van en esfuerzos paralelos. Creemos que lo imprescindible es crear instrumentos de coordinación para la lucha que sean participativos, unitarios y en los que confluya toda la comunidad educativa. Esa fue la experiencia del 2001 en Asturies y esa está siendo la experiencia de la marea verde madrileña.

Invitamos a unir todos los esfuerzos que vayan en esta dirección. No tenemos tiempo, la movilización tiene que ir a más. Después de la huelga del 22 hay que seguir, mantener jornadas de lucha y nuevas convocatorias. Y si no llegan, si quien tiene la capacidad no lo hace, entonces tendremos que presionarles para que vayan más allá de donde quieren ir. En Asturies tenemos además una situación peculiar, tal vez terminen gobernando esos que dicen que están contra los recortes educativos. Veremos. Que vean que, si no cumplen, aquí estamos y aquí estaremos, pidiéndoles cuentas también a ellos.

LEVANTA LA CABEZA ANTES QUE TE DEJEN SIN ELLA

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