27 de marzo de 2015


¡PERIMPORTANTE PROFESORÁU INTERÍN! Llegónos corréu de la conseyería cola siguiente información:

Nel plazu correspondiente ente'l 1 y 20 d'abril parte del profesoráu interín va tener qu'acreditar titulaciones y formación pedagóxica pa poder siguir nes llistes d'interinidá.
En base a la normativa vixente, a partir del 1 de setiembre de 2015, tol profesoráu que vaya a impartir docencia nes etapes d'EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA, FORMACIÓN PROFESIONAL y ENSEÑANCES DE RÉXIME ESPECIAL, tien que tar en posesión de la formación pedagóxica y didáctica correspondiente.
Poro, resulta necesariu proceder a la correspondiente revisión de les llistes y bolses d'aspirantes a interinidá de los cuerpos de profesores d'enseñanza secundaria, profesores técnicos de formación profesional y de los cuerpos qu'imparten les enseñances de réxime especial.

Coles mires de dar la mayor publicidá posible a esta situación y al procedimientu de revisión articuláu al efeutu, pa la vuesa información axuntu únviase una nota informativa sobre les Instrucciones pa la acreditación de la formación pedagóxica y didáctica a la que se refier l'artículu 100.2 de la Llei Orgánica 2/2006, de 3 de mayu, d'Educación ( para Integrantes de les llistes y bolses d'aspirantes a interinidá de los cuerpos de profesores d'enseñanza secundaria, profesores técnicos de formación profesional y de los cuerpos qu'imparten les enseñances de réxime especial ).

Esta nota informativa va a espublizase en breve na web educastur incluyíu l'anesu a que se refier la instrucción primera nel que se recueye'l llistáu de persones incluyíes nel oxetu d'estes Instrucciones.

Desámosvos nel enllaz les instrucciones: Enllaz instrucciones

Versión Castellano
MUY IMPORTANTE PROFESORADO INTERINO: Instrucciones para la acreditación de la formación pedagógica y didáctica a la que se refiere el artículo 100.2 de la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación 

En el plazo correspondiente entre el 1 y 20 de abril parte del profesorado interino tendrá que acreditar titulaciones y formación pedagógica para poder continuar en las listas de interinidad.
En base a la normativa vigente, a partir del 1 de septiembre de 2015, todo el profesorado que vaya a impartir docencia en las etapas de EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA, FORMACIÓN PROFESIONAL y ENSEÑANZAS DE RÉGIMEN ESPECIAL, debe estar en posesión de la formación pedagógica y didáctica correspondiente.
Por ello resulta necesario proceder a la correspondiente revisión de las listas y bolsas de aspirantes a interinidad de los cuerpos de profesores de enseñanza secundaria, profesores técnicos de formación profesional y de los cuerpos que imparten las enseñanzas de régimen especial.

Con el objetivo de dar la mayor publicidad posible a esta situación y al procedimiento de revisión articulado al efecto, para vuestra información adjunto se remite una nota informativa sobre las Instrucciones para la acreditación de la formación pedagógica y didáctica a la que se refiere el artículo 100.2 de la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación ( para Integrantes de las listas y bolsas de aspirantes a interinidad de los cuerpos de profesores de enseñanza secundaria, profesores técnicos de formación profesional y de los cuerpos que imparten las enseñanzas de régimen especial ).

Esta nota informativa se publicará en breve en la web educastur incluido el anexo a que se refiere la instrucción primera en el que se recoge el listado de personas incluidas en el objeto de estas Instrucciones.

Os dejamos aquí el enlace con las instrucciones: Enlace instrucciones
Categories:

0 comentarios :

Publicar un comentario