3 de mayo de 2013

Yá lo sabíamos, los derechos que perdimos y los qu'entá caltenemos fueron frutu de la llucha, de la nuestra o de la de los que nos precedieron. Ye l'ABC, pero paez qu'hai que recordalo o demostralo continuamente. Nel últimu periodu paez que los nuesos esfuerzos por parar lo que nos vien enriba dan pocu frutu, les victories son poques, los sacrificios suplen pocu y el desánimu estiéndese. Munchos compañeros y compañeres repiten esi mantra “lluchar nun val pa ná”. Nunca podemos saber si un esfuerzu colectivu va consiguir un nuevu derechu o va parar una propuesta de perda d'otru, pero seguros tamos de que la pasividá ye garantía de derrota.

Nestos díes el mantra repítese enforma, “la fuelga nun sirve de nada”, más como una autoxustificación pal esquirolaxe que con un convencimiento total de lo que se diz. Esta xente tan práctico, que nun caltien pa sigo aquello que nun resulta útil, tendría d'arrenunciar a los frutos de la llucha, tendría de dicir pa ser consecuente consigo mesmu y ganase el respetu de los demás “sí, la fuelga nun  sirve pa nada y de lo que dicís que la fuelga traxo, pa mi, nada”  Nun fai falta remontase enforma y entós dici-y que si los sos fíos yá tienen 10 años yá tán n'edá pa entrar na mina, non, basta con recordar que la enseñanza pública y en particular l'asturiana nun sería como ye ensin los grandes procesos de movilización que se vivieron: el cursu 1987/1988  ,el 2000/2001 y el  2004/2005. Nun fai falta ni tan siquiera remontase unos pocos años porque va unos díes la conseyera d'educación echóse atrás nel so plan de suprimir la prórroga del contratu de branu. Col retayu yá aprobáu en conseyu de gobiernu y yá presentáu va un añu en Madrid como parte del plan d'axuste. 

Un abrazu colectivu pa tolos y toles que fixeron daqué por ello. A los que dende les redes sociales trataron de concenciar y presionar, a los y les qu'entamaron recoyíes de firmes de families y docentes, a los que fueron a les concentraciones de principiu de cursu, na mesa sectorial, nel rexistru y en Plaza España, a los y les qu'escribieron cartes a la prensa y apretaron a sindicatos y partíos políticos. A los y les que nada fixeron porque nada sirve pa nada, nada.

En realidá nun se creen lo que dicen, saben que'l tren va salir anque ellos nun merquen el billete.

El 9 de mayu, toos y toes a la fuelga.

Vesión castellano
LA LUCHA PAGA

Ya lo sabíamos, los derechos que perdimos y los que aún conservamos fueron fruto de la lucha, de la nuestra o de la de los que nos precedieron. Es el ABC, pero parece que hay que recordarlo o demostrarlo continuamente. En el último periodo parece que nuestros esfuerzos por parar lo que se nos viene encima dan poco fruto, las victorias son pocas, los sacrificios cunden poco y el desánimo se extiende. Muchos compañeros y compañeras repiten ese mantra “luchar no sirve para nada”. Nunca podemos saber si un esfuerzo colectivo conseguirá un nuevo derecho o parará una propuesta de pérdida de otro, pero seguros estamos de que la pasividad es garantía de derrota.

En estos días el mantra se repite mucho, “la huelga no sirve de nada”, más como una autojustificación para el esquirolaje que con un convencimiento total de lo que se dice. Esta gente tan práctica, que no conserva para sí aquello que no resulta útil, debería renunciar a los frutos de la lucha, debería decir para ser consecuente consigo mismo y ganarse el respeto de los demás “sí, la huelga no sirve para nada y de lo que decís que la huelga trajo, para mí, nada” No hace falta remontarse mucho y entonces decirle que si sus hijos ya tienen 10 años ya están en edad para entrar en la mina, no, basta con recordar que la enseñanza pública y en particular la asturiana no sería como es sin los grandes procesos de movilización que se vivieron: el curso 1987/1988 ,el 2000/2001 y el 2004/2005. No hace falta ni tan siquiera remontarse unos pocos años porque hace unos días la consejera de educación se echó atrás en su plan de suprimir la prórroga del contrato de verano. Con el recorte ya aprobado en consejo de gobierno y ya presentado hace un año en Madrid como parte del plan de ajuste.

Un abrazo colectivo para todo y todas los que hicieron algo por ello. A los que desde las redes sociales trataron de concienciar y presionar, a los y las que organizaron recogidas de firmas de familias y docentes, a los que acudieron a las concentraciones de principio de curso, en la mesa sectorial, en el registro y en Plaza España, a los y las que escribieron cartas a la prensa y presionaron a sindicatos y partidos políticos. A los y las que nada hicieron porque nada sirve para nada, nada.

En realidad no se creen lo que dicen, saben que el tren saldrá aunque ellos no compren el billete.

El 9 de mayo, todos y todas a la huelga.  

0 comentarios :

Publicar un comentario