¿QUÉ TIPOS DE PERMISOS NON PAGAOS ESISTEN?

  • Llicencia por asuntos propios. La so duración acumulada nun va poder en nengún casu entepasar de tres meses cada dos años, y la so concesión va xunía a les necesidaes del serviciu. Una vegada desenvuelta la normativa pa funcionariáu docente va incluyise tamién como beneficiariu d'esti permisu al personal interino.

  • Llicencia por estudios non retribuía. Nun se va percibir retribución dalguna y van caltenese a tolos efectos los demás derechos alministrativos: reserva de puestu de trabayu y situación computable a efectos de trienios, sexenios y derechos pasivos.

  • Pol cuidu de fíos o fíes menores de doce años que, por prescripción médica, nun puedan asistir al centru escolar en tantu s’allargue esta circunstancia y hasta un máximu de 5 díes al añu.

  • Por asistir a cursos de perfeccionamiento profesional, con una duración máxima de tres meses al añu siempres que les necesidaes del serviciu lo faigan afayadizo. 

  • Permisos ensin sueldu con una duración máxima d'un añu: al personal funcionariu, que'l so cónyuge tenga enfermedá grave o irreversible (acreditada) que dexixa una atención siguida, pa cursar estudios oficiales o d'especialización rellacionaos col puestu de trabayu. Pa tratamientos rehabilitadores d'alcoholismu, toxicomaníes u otres adicciones, en réxime d'internáu en centros. Por ser nomáu funcionariu o funcionaria en práctiques: pola participación nel periodu de práctiques o desenvolvimientu del cursu selectivu. (Refierse a supuestos nos que yá se tenga una plaza de funcionariu o de personal llaboral previa y llógrese una segunda plaza).

¿QUÉ TIPOS DE PERMISOS NO RETRIBUIDOS EXISTEN?

  • Licencia por asuntos propios. Su duración acumulada no podrá en ningún caso exceder de tres meses cada dos años, y su concesión se subordinará a las necesidades del servicio. Una vez desarrollada la normativa para funcionariado docente se incluirá también como beneficiario de este permiso al personal interino. 

  • Licencia por estudios no retribuida. No se percibirá retribución alguna y se mantendrán a todos los efectos los demás derechos administrativos: reserva de puesto de trabajo y situación computable a efectos de trienios, sexenios y derechos pasivos.

  • Por cuidado de hijos o hijas menores de doce años que, por prescripción médica, no puedan asistir al centro escolar en tanto se prolongue esta circunstancia y hasta un máximo de 5 días al año.

  • Por asistir a cursos de perfeccionamiento profesional, con una duración máxima de tres meses al año siempre que las necesidades del servicio lo permitan. 

  • Permisos sin sueldo con una duración máxima de un año: Al personal funcionario, cuyo cónyuge padezca enfermedad grave o irreversible (acreditada) que requiera una atención continuada, para cursar estudios oficiales o de especialización relacionados con el puesto de trabajo. Para tratamientos rehabilitadores de alcoholismo, toxicomanías u otras adicciones, en régimen de internado en centros. Por ser nombrado funcionario o funcionaria en prácticas: por la participación en el periodo de prácticas o desarrollo del curso selectivo. (Se refiere a supuestos en los que ya se tenga una plaza de funcionario o de personal laboral previa y se obtenga una segunda plaza).

0 comentarios :

Publicar un comentario