29 de junio de 2012

Como yera d'esperar, vamos conociendo los conteníos concretos de los recortes educativos n'Asturies, a finales de xunu, cuando la capacidá de rempuesta yá ta limitada.

A la espera de mayor detalle, dalgunes de les midíes que pretenden adoptar son les que van darréu:
  • Incrementu de la ratio nos grupos d'Infantil 3 años yá que caltienen l'incrementu que daben anuncies l'anterior conseyera, de los 20 d'anguaño a los 25.
  • Reducción nes ayudes sociales: llibros de testu, comedores infantiles, beques,...

25 de junio de 2012

Estimáu compañeru, estimada compañera:

Trátase d'una concentración el Martes 26 de xunu, de magar les 11:45 h. de la mañana, ente les puertes del auditoriu d'Uviéu, por mor del aconceyamientu que la conseyera d'educación convocó cola dirección de los centros educativos asturianos y onde, de xuru, esplique'l so plan de retayos presupuestarios. La concentración va mantenese hasta que fine'l aconceyamientu y se conoza lo tratao nella.

Pidímoste que traigas la to camiseta vindicativa, al igual que lo pidimos a los directores y directoas.

Necesitamos tu participación pa siguir defendiendo la escuela pública y amosar que tamos toos y toes xuníos escontra los retayos educativos.

Un saludu y gracies pola to collaboración

Versión castellanu
CONCENTRACIÓN AUDITORIO OVIEDO (Martes 26, 11:45 h.)

Estimado compañero, estimada compañera:

Se trata de una concentración el Martes 26 de Junio, a partir de las 11:45 h. de la mañana, frente a las puertas del auditorio de Oviedo, con motivo de la reunión que la consejera de educación ha convocado con la dirección de los centros educativos asturianos y donde, probablemente explique su plan de recorte presupuestario. La concentración se mantendrá hasta que finalice la reunión y se conozca lo tratado en ella.

Te pedimos que traigas tu camiseta reivindicativa, al igual que se lo hemos pedido a directores y directoras.

Necesitamos tu participación para seguir defendiendo la escuela pública y demostrar que estamos todas y todos unidos en contra de los recortes educativos. 

Un saludo y gracias por tu colaboración.

21 de junio de 2012

TOLOS DÍES l'Asambela de Profesaráu Interín d'Asturies en defensa pola Escuela Públcia convoca concentraciones de 13:00 a 15:00 hores na Plaza España (ente la Conceyería d'Educación)

Encierros: 
I.E.S Dr. Fleming (Uviéu)
I.E.S Tinéu (permanente)
I.E.S. Juan José Calvo Miguel (Sotrondio) (asamblea diaria 18:00 hores permanente)

Llunes 25 de xunu, a les 19:00 hores nel IES Dr Felming asamblea convocada pol profesarúa interín d'Asturies por mor de la espublización de la llista definitva de funhcionarios "sobrantes n'horariu"

Martes 26 de xunu:
a les 11:45 hores, concentración ente l'Audiotriu d'Uviéu (pol aconceyamientu de la Conceyra colos derectores de los centros docentes asturianos)

18:00 hores: MANIFESTACIÓN POR UNA ALMINISTRACIÓN PÚBLICA Y ASTURIANA (Estación RENFE Uviéu)


Miércoles 27 de campo pola Escuela Públcia entamada pol Movimientu Social pola Escuela Pública na plaza España dende les 13:00 hores.

Xueves 28 de xunu: 17:30 hores:
Salida del IES Juan José Calvo Miguel (Sotrondio) pa dir al pleno del Ayuntamientu de Samartín del Rei Aureliu onde se va votar una moción d'urxencia en defensa de la Escuela Públcia y a la escontra de los recortes llevando la camiseta verde.

14 de junio de 2012


8 de junio de 2012



Tres la convocatoria de fuelga pal personal docente pa los díes entendíos ente los díes 11 y 29 del presente mes l'asamblea realizada'l xueves 7 de xunu nel paséu del Náuticu de Xixón alcuerda treslladar la siguiente propuesta:

Emplazar a tol profesoráu asturianu, interín o de carrera, a aldericar n'asamblea y votar mientres los próximos díes el sofitu a dalguna de les siguientes propuestes:
  • Propuesta 1: Fuelga indefinida a partir del próximu xueves 14 de xunu. 
  • Propuesta 2: Fuelga d'un día pal próximu xueves 14 de xunu 
  • Propuesta 3: Fuelga alterna consistente en permanecer de fuelga los díes coincidentes coles sesiones d'evaluación 

7 de junio de 2012

Mohamed Bouazizi era un joven tunecino que fruto de la desesperación, parado y sin recursos, se prendió fuego y murió. Su inmolación fue la chispa que encendió la llama de la movilización social en Túnez que llevó, pocas semanas después, a la caída del odiado Ben Alí. A veces un gesto de unos pocos sirve para despertar la conciencia de muchos.

3 de junio de 2012


1 de junio de 2012